Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
95-100 Zgierz ul. Łąkowa 6/8
print as PDF
Ogłoszenie nr 119645 / 21.04.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcja Finansów
#administracja publiczna #budżet #finanse #finanse publiczne #instytucje finansowe #księgowość #prawo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kartoteki osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych.
  • Obsługuje program „PŁATNIK”.
  • Sporządza listy płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych cyklicznie, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta.
  • Prowadzi kontrole list płac według ustalonego wzoru.
  • Zgłasza zatrudnionych i wyrejestrowuje zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych.
  • Sporządza deklaracje ZUS, podatkowe i inne do odpowiednich urzędów.
  • Sporządza sprawozdania finansowe do GUS, Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
  • Przygotowuje wytworzoną w Sekcji Finansów dokumentację i przekazuje ją do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ogólne, ekonomiczne, finansowe, administracyjne itp.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami Office tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym.
  • Umiejętność redagowania pism (urzędowych).
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych.
  • Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
  • Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność samodzielnej pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie i marketing.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok - mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w biurze rachunkowym lub pracy biurowej.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
  • Znajomość programu dowolnego płacowego.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, oraz naliczania zasiłków chorobowych.
  • Umiejętność tworzenia analiz w arkuszu kalkulacyjnym Excel.
  • Znajomość platformy E-puap.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pomoc udzielona przez doświadczonego pracownika we wdrożenie się w nowe obowiązki służbowe.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy,
  • praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowo-administracyjne,
  • kontakty z petentami i podmiotami zewnętrznymi,
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami - stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie zamieszczona w dniu 23 maja 2023 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy oraz na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu https://www.gov.pl/web/kppsp-zgierz/sluzba-i-praca  
  • Dbając o Państwa komfort rozmowa kwalifikacyjna będzie się odbywała w dniu 30 maja 2023 r. wg. indywidualnie ustalonych godzin. 
  • Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
  • Wyniki naboru wraz z wyłonioym kandydatem/ kandydatką zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej komendy oraz stronie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w dniu 05 czerwca 2023 r.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów w dniu 22 maja 2023 r
  • rozmowa kwalifikacyjna w dniu 30 maja 2023 r.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-07-03
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119645"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
95-100 Zgierz ul. Łąkowa 6/8
(sekretariat)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(042) 714-55-70 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:30
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.05.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    1.         Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu z siedzibą w Zgierzu, ul. Łąkowa 6/8, 95 -100 Zgierz, tel: 0 42 714 55 70, e:mail: zgierz@lodzkie.straz.gov.pl
    2.       Inspektor Ochrony Danych wyznaczony został w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi,  ul. Wólczańska 111/113, 90–521 Łódź, tel. służb.: 42 6315 155, e:mail: iod@lodzkie.straz.gov.pl

    3.       Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu:

    • realizacji obowiązków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w obiekcie,
    • realizacji przebiegu procesu postępowania kwalifikacyjnego w celu przyjęcia do służby w PSP i jego dokumentowania
    • realizacji obowiązków wynikających z zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i e RODO.
       
      4.       Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: organy publiczne, firma pocztowa, podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz KP PSP w Zgierzu, jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej.

    5.       W obiektach oraz pojazdach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu,
    a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu
    w postaci monitoringu wizyjnego.
    6.    Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 10 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.

    7.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach właściwych w sprawie materiałów archiwalnych.

    8.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    9.       Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    10.   Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    11.   Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu

Udostępnił: Anna Kucińska

Komórka organizacyjna: Kierownik Sekcji Organizacyjno - Kadrowej

Wprowadzono: 21.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×