inspektor
Do spraw: analizy kryminalnej Wydział Kryminalnyokreślony (np. projektu)
ul. Sikorskiego 2
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg. wzoru opublikowanego przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Biuletynie Informacji Publicznej)
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Podpisana klauzula informacyjna, stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Aplikuj
do 30 listopada 2021
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2, 98 – 200 Sieradz
- Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze