Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
90-113 Łódź ul. Romualda Traugutta 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 134085 / 22.02.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. zarządzania kryzysowego i obronności kraju oraz pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
#administracja publiczna #budownictwo
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie przygotowania planistycznego i organizacyjnego WINB do realizacji zadań w zakresie podwyższenia gotowości obronnej państwa administracji zespolonej,
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia w zakresie działań obronnych i kryzysowych stanów osobowych WINB,
  • Przygotowywanie planów, sprawozdań oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej WINB,
  • Organizacja i nadzór nad realizacją zadań stałego dyżuru WINB,
  • Analiza i aktualizacja danych, opracowywanie pism i wystąpień niezbędnych do współdziałania z organami wojskowymi, inspekcjami i strażami oraz innymi jednostkami Wojewody Łódzkiego w zakresie spraw obronnych,
  • Organizacja przedsięwzięć do podjęcia działań wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania WINB na czas pokoju, kryzysu i wojny,
  • Realizacja powierzonych zadań z zakresu przygotowania i monitorowania stanu posiadania w województwie infrastruktury krytycznej oraz obiektów obrony cywilnej,
  • Udział w kontrolach budowy, robót budowlanych oraz utrzymania obiektów budowlanych infrastruktury krytycznej i obrony cywilnej,
  • Udział w naradach i szkoleniach organizowanych przez służby i instytucje w zakresie spraw obronnych, zarządzenia kryzysowego i obrony cywilnej,
  • Zadania wynikające z art. 15 ustawy z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • Znajomość ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22.12.2011 r. w sprawie sposobu oznaczenia materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.12.2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych,
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.12.2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne,
  • Znajomość ustawy z dnia 11.03.2022 r. o obronie ojczyzny
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25.07.2016 r. w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Prawo jazdy
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Dodatek za wysługe lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka).
  • Wypłaty z funduszu nagród - uzależnione od wyników pracy.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Dobra atmosfera pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Inspektoratu, przy komputerze i z wykorzystaniem urządzeń biurowych,
  • Praca w kancelarii tajnej,
  • Udział w naradach i szkoleniach oraz oględzinach,
  • Praca na placu budowy, w obiektach budowlanych oraz w trudnych warunkach terenowych,
  • Analiza zgromadzonej dokumentacji, która może zawierać bardzo drobne czcionki lub być pisana mało czytelnym pismem odręcznym,
  • Udział w naradach i szkoleniach.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134085"
na adres:
90-113 Łódź, ul. Romualda Traugutta 25, piętro XIV
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
42 633 71 88
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez
    Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

    1.       Administrator Danych

    Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Łodzi przy ul. Gen. Romualda Traugutta 25, (90-113 Łódź), tel. 0-42 637 47 33, fax 0-42 639 98 79, e-mail winb@lodz.uw.gov.pl

    2.       Inspektor Ochrony Danych

    W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora

    3.       Cele i podstawy przetwarzania

    Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu:

    1)       wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c  RODO), jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w:

    a)       ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

    b)       ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych

    c)       ustawie z dnia 15 listopada 2011 r. o kontroli w administracji rządowej

    d)       ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    e)       ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej

    f)        ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

    2)       wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO)

    3)       wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO)

    Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo przy każdej załatwianej sprawie.

    4.       Odbiorcy danych

    Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmy informatyczne, prawnicze,  firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym

    5.       Okres przechowywania danych

    Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora - Rzeczowy Wykaz Akt lub bezpośrednio z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    6.       Prawa osób, których dane dotyczą

    Posiada Pani/Pan prawo do;

    1)       prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, przy czym prawo dostępu do danych przysługuje Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której Pani/Pana dane pozyskano;

    2)       prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;

    3)       prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, przy czym  wystąpienie z żądaniem, ograniczenia przetwarzania nie wpływa na:

    a)       prowadzenie rejestrów i ewidencji w związku z otrzymywaniem od organów administracji architektoniczno-budowlanej:

    ·         kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym

    ·         kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem

    ·         kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów  prawa budowlanego

    b)       czynności związanych z kontrolą przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego

    c)       prowadzenia ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych

    d)       prowadzenia ewidencji zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego;

    4)       prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO z zastrzeżeniem:

    ·         ust. 3 lit b RODO tj konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator

    ·         ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym

    ·         ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    5)       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

    6)       prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;

    7)       cofnięcia udzielonej zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

    8)       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    7.       Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, w przypadkach w których przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z ciążącego na Administratorze obowiązku ustawowego, w pozostałych sprawach jest dobrowolne. Konsekwencje odmowy podania danych wynikają z przepisów prawa na podstawie, których działa Administrator lub w przypadku dobrowolności ich podania mogą uniemożliwić lub utrudnić załatwienie sprawy.

    8.       Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

    Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Udostępnił: Małgorzata Rusinkiewicz

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 22.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×