Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu
87-100 Toruń Marii Skłodowskiej-Curie 41C
print as PDF
Ogłoszenie nr 144574 / 01.11.2024
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

brak
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
  • Przygotowuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu terminowego regulowania zobowiązań jednostki budżetowej (w tym: należności za wykonane usługi i dostarczone towary, wynagrodzenia, wypłaty świadczeń z zakładowego funduszy świadczeń socjalnych, ubezpieczenia, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, na fundusz pracy, należności podatkowe).
  • Terminowe, zgodne z aktualnie obowiązującym stanem prawnym, sporządzanie naliczeń wynagrodzeń pracowników jednostki budżetowej w celu ich wypłaty w określonym wewnętrznym regulaminem pracy terminie.
  • Sporządzanie planów finansowych jednostki budżetowej, nadzór nad ich wykonaniem i sporządzanie sprawozdań w celu realizacji ustawowych obowiązków (w tym kontroli zarządczej) jednostki sektora finansów publicznych.
  • Aktualizowanie deklaracji (w tym: płatnika składek, podmiotu zatrudniającego, pracodawcy jako płatnika podatku dochodowego) i rozliczanie pracowniczych planów kapitałowych, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz sporządzanie i wysłanie deklaracji i informacji podatkowych.
  • Dokonanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, potwierdzonej złożeniem podpisu na dokumencie, obok podpisu pracownika właściwego rzeczowo, w celu potwierdzenia że:  nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny prawidłowości tej operacji i jej zgodności z prawem  nie zgłasza zastrzeżeń do kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących tej operacji  zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym jednostki.
  • Współpracuje z stanowiskiem odpowiedzialnym za gospodarkę materiałową w jednostce budżetowej w celu uzgadnia stanów księgowych na koniec każdego kwartału i roku
  • Sporządza dodatkowe dokumenty dotyczące realizacji powierzonych zadań w celu udokumentowania ich realizacji lub uzasadnienia zmian wnioskowanych w realizowanym budżecie w celu przekazywania jednostkom współpracującym żądanych informacji lub uzasadnień do wnioskowanych zmian budżetowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie • Głównym Księgowym, może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:  ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,  ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,  posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • Doświadczenie zawodowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Czas pracy do uzgodnienia. Częsciowo praca zdalna.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proszę o zapoznanie się z opisem stanowiska pod linkiem:

BIP PINBPG - Główny Księgowy

załącznik 2

Proszę o podpisanie oświadczenia:

załącznik 1
1. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
______________________ dnia _______________
Oświadczenie
• Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie;
• Oświadczam, że mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych;
• Oświadczam, ze nie byłam/byłem prawomocnie skazana/y za przestępstwo
przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności
instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności
dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
• Oświadczam, że posiadam znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie
koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
• Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem,
nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem
współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18
października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów1.
• Akceptuję opis stanowiska pracy, z dniem podpisania umowy o pracę staje się
zakresem obowiązków pracownika; załącznik 2
• Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy
Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu, w celu
prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
________________________________
/CZYTELNY PODPIS/

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 18 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU
ul. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 41 C
87-100 Toruń
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Wioletta Fordońska
specjalista ds. administracyjno - biurowych
tel. 690 592 548
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU ul. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 41 C
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 56 652 25 25
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: PINB PG - urząd
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu

Udostępnił: Wioletta Fordońska

Komórka organizacyjna: PINB PG Toruń

Wprowadzono: 01.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×