Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu
88-100 Inowrocław ul. Dworcowa 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 76298 / 29.03.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: naboru do terytorialnej służby wojskowej w wydziale rekrutacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udziela informacji kandydatom do terytorialnej służby wojskowej o warunkach powołania i zasadach jej pełnienia,
  • przyjmuje wnioski o powołanie do terytorialnej służby wojskowej oraz sprawdza kompletność dokumentów,
  • prowadzi bazę danych osób, które złożyły wnioski o powołanie do terytorialnej służby wojskowej oraz osób deklarujących chęć pełnienia terytorialnej służby wojskowej,
  • bierze udział w postępowaniu rekrutacyjnym do terytorialnej służby wojskowej w składzie komisji rekrutacyjnej,
  • przygotowuje skierowania do wojskowej pracowni psychologicznej, oraz do wojskowej komisji lekarskiej dla osób, które uzyskały rekomendację w sprawie powołania do terytorialnej służby wojskowej,
  • przygotowuje i doręcza karty powołania do terytorialnej służby wojskowej,
  • wykonuje funkcję przedstawiciela wojskowego komendanta uzupełnień podczas kwalifikacji wojskowej,
  • realizuje czynności, związane z powoływaniem studentów do odbycia ćwiczeń wojskowych w ramach Legii Akademickiej,
  • bierze udział w działaniach promujących służbę wojskową podczas targów pracy oraz innych inicjatyw o charakterze masowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • wiedza z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i aktów wykonawczych do ustawy z obszaru realizowanych zadań,
  • wiedza z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • łatwość komunikacji,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagroda jubileuszowa po osiągnięciu określonego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje prace administracyjno-biurowe, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Dojścia i dojazdy do budynku WKU są utwardzone. Budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak podjazdów do budynków), brak pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, faks, telefon, urządzenia biurowe i audiowizualne. Oświetlenie: naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy wymaga także realizacji podróży służbowych. Starszy referent uczestniczy w działaniach promocyjnych, realizowanych w miejscach, w których odbywają się przedsięwzięcia o charakterze masowym np.: targi pracy, festyny, uroczystości rocznicowe, manifestacje patriotyczne.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Na ww. stanowisko może być nadany (przez wojskowego komendanta uzupełnień) pracowniczy przydział mobilizacyjny, gdyż jest ono określone w etacie pracodawcy wojskowego na czas wojny lub na inne stanowisko określone w tym etacie na czas wojny, na którym wymagane są kwalifikacje i umiejętności takie same lub podobne oraz przyjęcie obowiązków, jakie przepisy prawa przewidują w związku z tymi przydziałami.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Etapy procedury naboru:

1. ustalenie listy kandydatek/kandydatów, spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Spełnienie wymagań formalnych oznacza dostarczenie co najmniej dokumentów, wymienionych pod pozycją:
„dokumenty niezbędne”. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

2. poddanie kandydatek/kandydatów, spełniających wymagania formalne, testowi wiedzy z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:
a) ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 256, z
późn. zm.),
b) ustawa z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (tekst jednolity Dz.U. z 2021r., poz. 372),
c) rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.02.2017 r. w sprawie powoływania do terytorialnej służby
wojskowej i sposobu jej pełnienia (Dz. U. z 2017r. poz. 465, z późn. zm.).

3.dokonanie wyboru nie więcej niż 5 kandydatek /kandydatów, którzy uzyskali najwyższe wyniki z testu wiedzy; Jeśli dwóch lub więcej kandydatek/kandydatów uzyskało taką samą ilość punktów do następnego etapu naboru przechodzi ten kandydat/ kandydatka, który/-a w większym stopniu spełnia wymagania dodatkowe.

4.poddanie wybranych nie więcej niż 5 kandydatek/kandydatów rozmowie kwalifikacyjnej. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru będą powiadamiani o terminie czynności rekrutacyjnych telefonicznie.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-04-26
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 9 kwietnia 2021

na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Dworcowa 27
88-100 Inowrocław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261-436-732
261-436-744
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu

Udostępnił: KRZYSZTOF MOCHALSKI

Komórka organizacyjna: KOMENDA

Wprowadzono: 29.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×