Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 124077 / 17.07.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Zespół do spraw Łączności i Informatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizowanie, eksploatowanie i techniczne utrzymanie systemów łączności i informatyki w Komendzie
  • utrzymanie i obsługa sieci teleinformatycznych w Komendzie
  • organizowanie łączności w czasie współdziałania z innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami pozapolicyjnymi
  • dokonywanie napraw, zabiegów konserwacyjnych i okresowych przeglądów parametrów technicznych sprzętu łączności i informatyki, będących na wyposażeniu Komendy - w miarę możliwości technicznych
  • administrowanie systemami informatycznymi eksploatowanymi w jednostce organizacyjnej Policji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • znajomość zagadnień związanych z budową sprzętową i programową: komputerów PC, sprzętu sieciowego oraz projektowaniem i budową sieci teleinformatycznych
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki lub telekomunikacji
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym, które znajduje się na I piętrze z częstym przemieszczaniem się do innych pomieszczeń budynku KPP usytuowanych w podpiwniczeniu, na parterze, I i II piętrze. Praca związana z bieżącym wdrażaniem sprzętu informatycznego oraz wykonywaniem okresowych oraz doraźnych przeglądów, konserwacji i napraw. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich z administratorami lokalnymi, służbami dyżurnymi i użytkownikami sprzętu informatycznego w KWP/KPP/PP, a także z pracownikami firm serwisujących sprzęt komputerowy w celu lokalizacji i usuwania awarii Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego. W budynku znajduje się winda, która dojeżdża do parteru oraz toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, umiejscowiona również na parterze. W pozostałych strefach budynku, brak jest możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie: 4161,85 zł + dodatek za wysługę lat

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kserokopia prawo jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 31 lipca 2023

na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
Zespół do spraw Kadr i Szkolenia i Prezydialny
ul. Zamkowa 13, 87-300 Brodnica
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477546235, 477546236
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze
    administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy, ul. Zamkowa 13, 87-300 Brodnica
    kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-brodnica@bg.policja.gov.pl
    cel przetwarzania danych osobowych: przeprowadzenie naboru zewnętrznego
    informacje o odbiorcach danych: odbiorcą danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Powiatowej Policji w Brodnicy mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie
    okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru zewnętrznego (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia takiego samego stanowiska)
    uprawnienia:
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres administratora danych podany powyżej
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz § 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy

Udostępnił: Dorota Sinoracka

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 17.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×