Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
59-500 Złotoryja ul. T. Kościuszki 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 73157 / 14.01.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Zespole Wspomagającym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy Zespołu Wspomagającego
  • prowadzenie gospodarki transportowej, kwaterunkowej i mieszkaniowej
  • prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, informatyczne, konsewracyjne
  • obsługa systemu E-Komenda i SWOP
  • realizownie zadań związanych z administrowaniem obiektami
  • wydawanie i rozliczanie książek pracy pojazdów służbowych
  • prowadzenie ewidencji materiałow pędnych i smarów
  • prowadzenie pojazdów służbowych, częste wyjazdy służbowe do Wrocławia
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy w administracji publicznej w charakterze pracownika administracyjno-biurowego lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • - prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność
  • niekaralność i nieposzlakowana opinia
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i szybkiego uczenia się
  • umiejętność pracy w stresie
  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Exel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie logistyki, transportu
  • Staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • niekaralność i nieposzlakowan opinia
  • sumienność i odpowiedzialność
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dotychczasowych świadectw pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
ul. T. Kościuszki 5
59-500 Złotoryja

koperta z dopiskiem "postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko inspektora Zespołu Wspomagającego"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47/8744216
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi

Udostępnił: Agnieszka Służałek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×