Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
50-243 Wrocław Władysława Łokietka 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 73156 / 14.01.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor ochrony zabytków

Do spraw: zabytków nieruchomych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy związane z udzielaniem dotacji DWKZ na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane (zasady dofinansowań, regulamin, wzory umów, obsługa prac komisji oceniającej wnioski, plan finansowy, przygotowanie umów, rozliczanie dotacji, kontrola dotacji). Opiniuje także kosztorysy budowlane i program prac , przedkładanie z ubieganiem się o dotacje z budżetu Państwa
  • przygotowuje decyzje administracyjne i postanowienia dot. wykonywania prac konserwatorskich, budowlanych, restauratorskich oraz działań w zabytkach niruchomych w celu zapewnienia ochrony zabytków
  • uczestniczy w odbiorach wykonywanych prac remontowych w zabytkach w celu oceny poprawności wykonania prac pod względem ochrony zabytków oraz nadzór nad tymi pracami
  • przeprowadza kontrole stanu zachowania, sposobu użytkowania oraz sposobu wykonania prac budowlanych i konserwatorskich zabytków nieruchomych w celu poprawy stanu technicznego zabytków oraz zapobieganiu zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytków
  • sporządza zalecenia konserwatorskie określające sposób korzystania zabytku, jego zabezpieczenia i wykonania prac konserwatorskich, a także zakres zmian, które mogą być w tym zabytku, zakres i sposób ich prowadzenia, wskazuje materiały i technologie w celu udaremnienia niewłaściwego korzystania z zabytku
  • przygotowuje zalecenia i decyzje nakazujące wykonanie prac konserwatorskich lub robót budowlanych przy zabytku i współpracuje w zakresie egzekucji z inspektorem na stanowisku ds. organizowania kontroli, administracyjnych kar pieniężnych, egzekucji nakazów i administracyjnych kar pieniężnych (AKP)
  • opracowuje wnioski do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opinie do projektów tych dokumentów w celu zapewnienia ochrony zabytków w prawie miejscowym
  • współpracuje ze stanowiskiem AKP w zakresie zwiadomienia odpowiednich organów o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia, wniosków o wywłaszczenie zabytku oraz przygotowuje wnioski do nadzoru budowlanego w wypadku zagrożenia katastrofą budowlaną
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie - historyk sztuki, ochrona zabytków, architekt po studiach podyplomowych w zakresie ochrony zabytków, stosowanie prawa w praktyce, działania w sytuacjach stresowych, umiejętności redakcyjne, umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętność analityczna
  • stosowanie prawa w praktyce
  • działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętności redakcyjne
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • umiejętność analityczna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w terenie, stres, zagrożenie korupcją, praca na komputerze, bariery architektoniczne - jest winda

Dodatkowe informacje

Proponowane wynagrodzenie - brutto -3628,06+ wysługa lat (lata pracy potwierdzone świadectwami pracy). Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub mailem . Etapy naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego). Na ofercie proszę umieścić numer ogłoszenia o naborze. Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone w terminie 14 dni od zakończenia naboru. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 29 stycznia 2021

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73156"
na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
ul. Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Wojtaszek

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 14.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×