Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
50-552 Wrocław ul. Borowska 138
print as PDF
Ogłoszenie nr 129755 / 08.11.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: finansowych Wydział Finansów
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Dolnośląski Komendant Wojewódzki PSP ogłasza nabór quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • będzie wykonywała zadania wynikające z poniższego zakresu czynności:
  • Kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • Przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej (NBE) oraz zleceń płatności w systemie Banku Gospodarstwa Krajowego
  • Prowadzenie analiz i przygotowywanie danych z komend miejskich i powiatowych na potrzeby Komendy Głównej i Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
  • Rozliczanie kosztów podróży służbowych.
  • Współpraca w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • Znajomość pakietu office
  • Znajomość podstawowych zasad rachunkowości
  • Znajomość Ustawy o PSP oraz Ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość systemów: TREZOR oraz EZD będzie dodatkowym atutem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 3 lata
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w budynku administracyjno-biurowym, z cegły, klimatyzowanym, dwukondygnacyjnym wyposażonym w windy, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 20 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129755"
na adres:
KW PSP we Wrocławiu
ul. Borowska 138
50-552 Wrocław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Patrycja Bruś 71 368 21 84
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator Danych Osobowych:Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

    Kontakt z Administratorem Danych Osobowych:
    ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław, e-mail: sekretariat@kwpsp.wroc.pl

    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław

    Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym, w celu „Wyłonienia kandydata do zatrudnienia w korpusie służby cywilnej,
    po zweryfikowaniu wymagań zgodnie z ustawą o służbie cywilnej w zakresie niekaralności”, na podstawie: przepisów ustawy o służbie cywilnej (art. 4 i rozdz. 3)
    oraz kodeksu pracy: art. 221, art. 221a, art. 221b, art. 229 §1 pkt. 1. Ich przetwarzanie jest niezbędne do:

    a)      wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie prowadzonego postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    b)      podjęcia działań na żądanie osoby której dane dotyczą, przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    c)      wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez Administratora, albo osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. b RODO;

    d)      sprawdzenia niekaralności- zgodnie z art. 10 RODO.

    Przetwarzanie danych niewymaganych przepisami prawa, przekazanych przez Panią/Pana w przesłanych dokumentach w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane
    na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie Administratorowi, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 4 pkt. 11 lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Obowiązek podania danych osobowych:
    W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest wymagane do udziału w procesie rekrutacji przez wskazane w klauzuli przepisy prawa. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
    Odbiorcy danych osobowych:
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty/osoby:

    1.                  wszystkie osoby zainteresowane wynikiem rekrutacji w związku z publikacją informacji na stronie BIP,

    2.                  którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych np. kurierzy, placówki pocztowe;

    3.                  wskazane przez Panią/Pana osoby udzielające referencji (w przypadku kontaktu z zapytaniem o rekomendacje);

    4.                  w przypadku skierowania na badania wstępne: Dolnośląskie Centrum Medyczne - Przychodnia DOLMED we Wrocławiu, ul. Legnicka 40, która z chwilą pozyskania danych staje się administratorem przetwarzanych danych;

    5.                  organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych - tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo
    ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo
    do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych. Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Dla danych osobowych przetwarzanych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia tych danych osobowych.
    Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO: prawo do sprzeciwu nie przysługuje Pani/Panu, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz niezbędność do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a więc art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezes UODO,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Przetwarzanie danych w sposób zautomatyzowany, w tym profilowanie:
    Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
    Okres przechowywania danych osobowych:
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dane w formie papierowej są niszczone we własnym zakresie, zgodnie z "Jednolitym rzeczowym wykazem akt Państwowej Straży Pożarnej". Oświadczenia i dokumenty dot. danych osobowych w związku z nawiązaniem stosunku pracy kandydatów przyjętych do pracy, dołącza się do akt osobowych. Dane związane z wynikiem rekrutacji zamieszczone w BIP, są usuwane
    w terminie do 6 miesięcy od dnia ogłoszenia.
    *RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Udostępnił: Patrycja Bruś

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 08.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×