Wrocław - panorama
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
51-165 Wrocław ul. B. Krzywoustego 28
print as PDF
Ogłoszenie nr 119364 / 18.04.2023
Dołącz do nas jako:

samodzielny referent

Do spraw: finansowych w Wydziale Finansowo-Księgowym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję należności dotyczących nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych
  • Wystawia upomnienia oraz prowadzi ewidencję w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych
  • Przygotowuje dokumentację w sprawach związanych z rozpatrywaniem wniosków o udzielenie ulg w płatnościach
  • Udziela podmiotom odpowiedzi na pisma dotyczące procesu egzekucji należności
  • Rozlicza wpłaty i nalicza odsetki
  • Zbiera dane do sprawozdań budżetowych
  • Sporządza informacje za okresy miesięczne, kwartalne, półroczne oraz roczne na rzecz Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych
  • Wykonuje, we wskazanym zakresie, polecenia przelewów środków finansowych w systemie bankowości elektronicznej NBP oraz wyciągi bankowe
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawa o kosztach komorniczych; prawa upadłościowego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych w zakresie dotyczącym Inspekcji Transportu Drogowego
  • znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • umiejętność formułowania pism urzędowych
  • umiejętność stosowania prawa, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach stresowych związanych z presją czasu w związku z przestrzeganiem terminów
  • zdolności organizacyjne, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub kierunkowe
  • Doświadczenie zawodowe doświadczenie przy prowadzeniu postępowań egzekucyjnych lub sądowych lub/i praktyka w księgowości budżetowej
  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
  • prawo jazdy kat B
  • znajomość obsługi systemu elektronicznego NBP
  • znajomość prawa cywilnego oraz kodeksu spółek handlowych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • przeszkolenie z zakresu procedur windykacyjnych
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka)
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat)
  • Nagroda jubileuszowa
  • Platforma do komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji między pracownikami
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Świadczenia okolicznościowe
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach dodatkowego ubezpieczenia OC
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy, toaleta na piętrze nie przystosowana dla potrzeb niepełnosprawnych 
  • zagrożenie korupcją
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne
  • Nie rozpatrzymy oferty przesłanej drogą elektroniczną bez podpisu elektronicznego lub przesłanej faksem
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych
  • analiza dokumentacji potwierdzającej wykształcenie, doświadczenie zawodowe
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie dotyczące posiadania prawa jazdy kat B
calendar icon

Aplikuj

do 9 maja 2023

na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. Bolesława Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
z dopiskiem REKRUTACJA WP

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego. DWITD zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej: https://bip.dolnyslask.witd.gov.pl/68/78/informacja-o-administratorze-danych-osobowych.html

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu

Udostępnił: Iwona Arent

Komórka organizacyjna: SK

Wprowadzono: 18.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×