Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu
50-069 Wrocław Ul. Ofiar Oświęcimskich 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 104055 / 09.08.2022
Dołącz do nas jako:

radca prawny

Do spraw: radca prawny z funkcją inspektora ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym we Wrocławiu
#prawo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udzielanie opinii i porad prawnych w zakresie stosowania prawa w działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego we Wrocławiu, a także w sprawach wynikających ze stosunków pracy pracowników zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym we Wrocławiu;
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie zleconym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu, a w szczególności projektów tych aktów administracyjnych, które są wydawane na podstawie przepisów: ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
  • przygotowywanie projektów zarządzeń wydawanych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu;
  • reprezentowanie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu w postępowaniach przed organami władzy publicznej, a w szczególności przed sądami administracyjnymi;
  • opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego we Wrocławiu i branie udziału w negocjowaniu ich warunków;
  • inicjowanie rozwiązań mogących poprawić i usprawnić realizację kompetencji przypisanych prawem Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Farmaceutycznemu we Wrocławiu.
  • sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków fizycznych, a także organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych;
  • sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń, w tym także nad prowadzeniem ewidencji z zakresu ochrony danych osobowych;
  • koordynowanie wewnętrznych audytów z zakresu przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
  • nadzorowanie udostępnienia danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom;
  • sprawowanie funkcji punktu kontaktowego pomiędzy Administratorem Danych - Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym, a Urzędem Ochrony Danych Osobowych;
  • zatwierdzanie wzorów dokumentów (odpowiednich klauzul w dokumentach dotyczących ochrony danych osobowych);
  • prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
  • podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych;
  • przygotowywanie materiałów szkoleniowych z zakresu ochrony danych osobowych oraz prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
  • prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
  • występowanie z wnioskiem do Administratora Danych o nadanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych;
  • występowanie z wnioskiem do Administratora Systemu o nadanie identyfikatora i przyznanie hasła osobie upowaznionej do przetwarzania danych osobowych;
  • występowanie z wnioskiem o odwołanie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i/lub wyrejestrowania użytkownika z systemu informatycznego;
  • prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
  • prowadzenie rejestru naruszeń danych osobowych;
  • prowadzenie rejestru czynności związanych z korzystaniem przez podmioty danych osobowych ze swoich uprawnień
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o Służbie Cywilnej oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • tytuł radcy prawnego;
  • wpis na listę radców prawnych;
  • odpowiedzialność;
  • sumienność;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • bezstronność;
  • postawa etyczna;
  • umiejętność stosowania przepisów prawa.
  • cieszenie się nieposzlakowaną opinią
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok roczne doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego na rzecz organu administracji publicznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, z dostępem do światła dziennego,

-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,

-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Ofert niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 715 85 06.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokument potwierdzający posiadanie tytułu radcy prawnego,
  • kopia wpisu na listę radców prawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 16 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 104055"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12
50-069 Wrocław
z dopiskiem "Radca prawny"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
kadry: 71 715 85 06
sekretariat: 71 715 85 00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA STOSOWANA PRZY NABORZE CZŁONKÓW KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ

    Szanowni Państwo,

    Wskazanie Administratora

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny we Wrocławiu; adres Inspektoratu: ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50 – 069 Wrocław, tel. 71 715 85 00,  fax. 71 715 85 01, e-mail: sekretariat@wif.wroclaw.pl 

    Wskazanie Inspektora Ochrony Danych

    Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wif.wroclaw.pl,

    Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.

    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru na stanowisko radcy prawnego w służbie cywilnej. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 4, 26,28,29,29a, 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2018 r., poz. 1559 z późn.zm.) oraz art. 221 §1 i §4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917) w zw. z art. 6 ust. 1 c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. Urz. WEL 119 z 4.05.2016 r.), zwaną dalej w skrócie RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie danych osobowych podawanych w oparciu o zgodę kandydata na dane stanowisko pracy.

    Obowiązek podania danych

    Podanie przez Państwa danych osobowych jest całkowicie dobrowolne. Jednakże brak zgody na podanie danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu wzięcie udziału w naborze.

    Informacje o odbiorcach danych

    Państwa dane osobowe nie będą udostępniane żadnych odbiorcom. Administrator nie przekazuje Państwa danych osobowych poza teren Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub do organizacji międzynarodowej.

     

    Okres przechowywania danych

    Złożone aplikacje zawierające dane osobowe są niszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru z tym, że aplikacje kandydatów wyłonionych przez Komisję rekrutacyjną, z wyjątkiem kandydata, który został zatrudniony, niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru. Aplikacje złożone w toku naboru zwraca się kandydatowi na jego wniosek złożony najpóźniej do czasu zakończenia naboru.

    Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji

    Podane przez Państwa dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.

    Prawa osoby, której dane dotyczą

    W związku z podaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

    1)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    2)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

    3)      prawo do ich usunięcia, w przypadku uznania, że nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe,

    4)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwem działań, jeżeli Państwa zdaniem posiadamy nieprawidłowe dane na Państwa temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie lub jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy je usunęli, gdyż są Państwu potrzebne do  ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub na czas wniesionego przez Państwa sprzeciwu względem przetwarzania danych,

    5)      prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, co do danych których podanie jest dobrowolne,

    6)      prawo do przenoszenia danych,

    7)      prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z prawem;

    8)      prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – w zakresie w jakim przetwarzamy dane na podstawie Państwa zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody.

     

    Wyżej wymienione prawa, z wyjątkiem prawa wskazanego w pkt. 7 tj. prawa wniesienia skargi,  można zrealizować poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wif.wroclaw.pl

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu

Udostępnił: Jolanta Czekalska

Komórka organizacyjna: WIF

Wprowadzono: 09.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×