Wrocław - panorama
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
51-165 Wrocław ul. B. Krzywoustego 28
print as PDF
Ogłoszenie nr 95144 / 18.03.2022
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje pracą wydziału oraz nadzoruje i rozlicza z wykonanych prac, przygotowuje harmonogramy prac i zadań dla pracowników wydziału, opracowuje sprawozdania z wykonanych prac
  • prowadzi gospodarkę środkami rzeczowymi Inspektoratu, ustala harmonogram i koordynuje proces zakupów dla potrzeb Inspektoratu w zakresie zaopatrzenia materiałowo-technicznego, w tym pozyskuje informacje o możliwościach finansowania związanych z prowadzonymi projektami; dokonuje merytorycznej i formalnej kontroli faktur za materiały i usługi, administruje majątkiem Inspektoratu w zakresie użytkowania i likwidacji składników majątkowych urzędu, nadzoruje inwestycjami w Inspektoracie
  • nadzoruje nad administracją i eksploatacją sieci, serwerów i stacji roboczych Inspektoratu
  • prowadzi sprawy z zakresu ochrony, ubezpieczenia oraz eksploatacji budynków Inspektoratu
  • współprowadzi działania z zakresu zamówień publicznych - współuczestniczy w inicjowaniu procesu, kieruje postępem prac oraz odpowiada za ich zakończenie a także sporządza plan zamówień publicznych Inspektoratu
  • nadzoruje administrowaniem serwisami informacyjnymi (stronami www Inspektoratu oraz Intranetem, Biuletynem Informacji Publicznej WITD) i odpowiada za aktualizację stron serwisów informacyjnych, a także współpracuje z wydziałami Inspektoratu oraz wspomaga i nadzoruje ich prace w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania; koordynuje realizację zadań wykonywanych na rzecz Inspektoratu przez jednostki zewnętrzne w zakresie obsługi stron internetowych
  • pełni funkcję koordynatora ds. kontroli zarządczej
  • prowadzi gospodarkę odpadami, sprawy z zakresu ochrony środowiska oraz sprawozdawczości w tym zakresie
  • nadzoruje i akceptuje sprawy z zakresu gospodarki pojazdami oraz prowadzi nadzór nad sprawozdawczością w tym zakresie
  • koordynuje i inicjuje działania związane ze zleconymi czynnościami w zakresie utrzymania porządku w siedzibie urzędu oraz oddziałach Inspektoratu oraz w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników Inspektoratu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu środków zewnętrznych lub unijnych
  • co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • przeszkolenie z prawa zamówień publicznych
  • prawo jazdy co najmniej kat. B
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej, aktów prawnych regulujących gospodarkę środkami rzeczowymi, przepisów postępowania administracyjnego i procedur administracyjnych, ustawy prawo budowlane, ustawy o ochronie środowiska
  • umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i zdolności organizacyjne
  • umiejętność kierowania pracą zespołu i koordynowania zadaniami
  • dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów, umiejętność formułowania pism urzędowych
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych związanych z presją czasu w związku z przestrzeganiem terminów oraz odpowiedzialnością
  • pełna zdolność do czynności prawnych
  • nieskazanie prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane kierunki: inżynieryjno – techniczny, mechaniczny, logistyka, transport
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w wydziale administracyjno – technicznym w administracji publicznej
  • 2 lata doświadczenia na stanowisku koordynującym pracą zespołu
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo telekomunikacyjne, przepisów o finansach publicznych
  • umiejętność organizacji pracy własnej z określaniem priorytetów działania
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz od odpowiedzialności cywilnej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • zagrożenie korupcją
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, wydatkowaniem środków publicznych
  • praca pod presją czasu,
  • praca wymagająca częstego przemieszczania się po budynku oraz w obrębie pomieszczeń gospodarczych, również w oddziałach urzędu
    oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • kierowanie pojazdem służbowym, w tym pojazdem specjalnym będącym na wyposażeniu Inspekcji,
  • praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy, toaleta nie przystosowana dla potrzeb niepełnosprawnych 
Dodatkowe informacje

Miejscem Twojej pracy będzie obszar Województwa Dolnośląskiego zgodnie z właściwością terytorialną działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Krzywoustego 28. 
Jeśli prześlesz ofertę niespełniającą wymagań określonych w ogłoszeniu lub niezawierającą wymaganych oświadczeń i dokumentów nie zostanie ona rozpatrzona.

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Jeśli prześlesz ofertę drogą elektroniczną lub faksem albo po terminie nie zostanie ona rozpatrzona - decyduje data wpływu do urzędu. 
List motywacyjny, życiorys CV oraz oświadczenia musisz podpisać własnoręcznie i opatrzeć datą.
Jeśli zakwalifikujesz się powiadomimy Cię o terminie kolejnego etapu naboru. W tym celu podaj numer telefonu i adres poczty elektronicznej.

Jeśli Twoja oferta zostanie rozpatrzona negatywnie nie będziemy Cię o tym informować. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Przed wysłaniem aplikacji upewnij się, że spełniasz wymagania i jednoznacznie wynika to z przesłanych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3265176.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych
- analiza dokumentacji potwierdzającej wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wymagane kwalifikacje
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy
  • kopie posiadanych świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub wykonywaniu umów zlecenia/dzieła - dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 29 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 95144"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
71 326 51 76
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. B. Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław, e-mail: sekretariat@dolnyslask.witd.gov.pl, tel. 713265160
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail rodo@dolnyslask.witd.gov.pl lub tradycyjnie pod adresem ul. B. Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław (z dopiskiem ochrona danych osobowych)
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu. Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu

Udostępnił: Iwona Arent

Komórka organizacyjna: SK

Wprowadzono: 18.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×