Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach
59-100 Polkowice ul. Polna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 79696 / 15.06.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcja Kwatermistrzowsko- Kadrowa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • opracowywanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych;
  • współpraca w zakresie sporządzana planów zakupów oraz ich realizacji ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Komendy Powiatowej;
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej Komendy Powiatowej;
  • likwidacja zbędnych rzeczowych składników majątku;
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
  • współpraca przy analizowaniu potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów;
  • współpraca z Sekcją Finansową w zakresie planowania i realizacji zakupów;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS;
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy w celu sprawdzenia stanu faktycznego składników majątku z ewidencją księgową;
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • opisywanie i zatwierdzenia faktur pod względem merytorycznym;
  • terminowe kierowanie na okresowe badania lekarskie i prowadzenie wykazu tych badań;
  • realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy;
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych;
  • udział w realizacji zakupów materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy;
  • zastępowanie osoby zajmującej stanowisko pracy ds. kwatermistrzowskich w przypadku jej nieobecności.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata doświadczenie zawodowe: min. 24 miesiące na stanowisku administracyjno- biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno- biurowym
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna,
  • znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1123 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych; o służbie cywilnej (ustawa z dnia 21 listopada 2008 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 265 ze zm.); Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 11 września 2019 r., tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.); Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.); o rachunkowości (ustawa z dnia 29 września 1994 r., tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 217); o gospodarce nieruchomościami (ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 ze zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków,
  • samodzielność,
  • inicjatywa,
  • zdolność uczenia się,
  • umiejętność pracy w zespole.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w systemie codziennym od pon. do pt. w godz. 7:30 — 15:30;

- praca administracyjno — biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.;

- realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga prowadzenia pojazdów służbowych, z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp;

- praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności;

- wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego;

- narzędziami pracy są komputer oraz samochód służbowy;

- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po kompleksie budynków Komendy w ramach realizowania zadań na stanowisku pracy ds. technicznych.

Dodatkowe informacje

- W ofercie należy podać dane kontaktowe — adres do korespondencji, adres e‑mail, numer telefonu.

- Życiorys i list motywacyjny musi być podpisany własnoręcznie. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

- Oferty otrzymane po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.

- Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań na stanowisku Starszy Inspektor zostanie umieszczona na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia 05.07.2021 r. Test, o którym mowa wyżej, odbędzie się dnia 06.07.2021r.

- Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą test zostaną zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 08.07.2021 r.

- Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zmiany terminów poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Ewentualna zmiana terminów będzie niezwłocznie umieszona na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej PSP w Polkowicach oraz na stronie internetowej.

- Komisja rekrutacyjna wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.

- Planowane ogłoszenie wyników naboru: do 20.07.2021 r.

- Planowana data zatrudnienia: III kw. 2021 r.

- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 29 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Zainteresowani proszeni są o składanie wyżej wymienionych dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Starszy Inspektor w Służbie Cywilnej” w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach ul. Polna 3, sekretariat Komendy (II Piętro) lub drogą pocztową pod adresem Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach ul. Polna 3, 59-100 Polkowice. Dla dokumentów przesłanych pocztą obowiązuje data nadania dokumentów.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
76 724 99 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    · Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    · Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, z siedzibą przy ul. Polnej 3, 59-100 Polkowice, tel: 76/724 99 00.

    · Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Maciej Nebelski, e-mail iod@kwpsp.wroc.pl

    · Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    · Podstawą prawną legalizującą przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) przytoczonego wcześniej Rozporządzenia w związku z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej.

    · Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym dane mogą być przekazane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

    · Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres trwania procesu rekrutacji, a w uzasadnionych przypadkach także po jej zakończeniu, przez okres, jaki jest konieczny do rozpatrzenia potencjalnych roszczeń (tj. do upływu okresu przedawnienia).

    · Przysługuje Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia przetwarzania.

    · Posiada Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.

    · Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje nie objęcie Pani/Pana procesem naboru do służby.

    · Przetwarzanie nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego Rozporządzenia.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach

Udostępnił: Joanna Żukowska

Komórka organizacyjna: Sekcja kwatermistrzowsko-kadrowa

Wprowadzono: 15.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×