Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
56-300 Milicz Wojska Polskiego 21
print as PDF
Ogłoszenie nr 149439 / 13.03.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administracji Sekretariat
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #zamówienia publiczne #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji.
  • Planowanie i organizacja badań lekarskich.
  • Planowanie i realizacja zaopatrzenia.
  • Prowadzenie sekretariatu.
  • Organizacja szkoleń BHP, nadzór nad eksploatacją urządzeń i ochrona p.poż.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów Kodeksu Pracy
  • Znajomość przepisów prawa BHP.
  • Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.
  • Znajomość w zakresie organizacyjnym ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość przepisów w danym obszarze.
  • Obsługa programu kadrowego (R2płatnik).
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Odpowiedzialność.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 24 marca 2025

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
ul. Wojska Polskiego 21, 56-300 Milicz

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu

Udostępnił: Julita Sorbicka-Frąckowiak

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 13.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×