Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze
58-500 Jelenia Góra Al. Wojska Polskiego 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 119925 / 27.04.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor nadzoru budowlanego

Do spraw: do prowadzenia na terenie miasta Jelenia Góra kontroli budów i obiektów budowlanych oraz prowadzenia postępowań administracyjnych i egzekucyjnych wynikających z tych kontroli. Komórka organizacyjna: samodzielne stanowisko inspekcyjne w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra
#budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up ogłoszenie o naborze na inspektora nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Jeleniej Góry quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi kontrole budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym.
  • prowadzi postępowania administracyjne wynikające z kontroli jak wyżej.
  • prowadzi postępowania egzekucyjne na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • prowadzi postępowania wyjaśniające dotyczących przyczyn katastrof budowlanych.
  • przyjmuje petentów i udziela informacji z zakresu prowadzonych postępowań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej lub innej technicznej
  • ogólna znajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do ustawy oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • stan zdrowia pozwalający na prowadzenie kontroli w terenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie, formułowanie tekstów i wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, umiejętność analizy dokumentów,
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole oraz odpowiedzialność, sumienność i staranność
  • gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy zawodowej
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca  w godz. 7.30 -15.30 od poniedziałku do piątku, administracyjno - biurowa i w terenie ( miasto Jelenia Góra). Miejsce pracy: budynek w centrum miasta, pomieszczenia wynajmowane na II piętrze.

Parking ogólnodostępny przed budynkiem. Dofinansowanie do przejazdów komunikacją miejską w granicach miasta w celu wykonywania zadań służbowych ( kontrole). Sporadycznie dyspozycyjność całodobowa ( tylko w przypadku katastrofy budowlanej). Brak możliwości podejmowania zajęć lub czynności zawodowych związanych z budownictwem na terenie miasta Jeleniej Góry, a poza terenem tylko takich, które nie kolidują z obowiązkami służbowymi - pod warunkiem uzyskania zgody przełożonego. 

 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W ofercie należy podać następujące dane: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, lub ePUAP. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - 75 75 753 56 01.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór odbędzie sie w 2 etapach:

etap I - weryfikacja ofert pod względem formalnym.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do II etapu dogą telefoniczną, mailową lub poprzez ePUAP.

 

etap II - rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem Inspektoratu przy udziale komisji d/s naboru.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
  • oryginał decyzji o przyznaniu uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 19 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119925"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego
Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 18 58-500 Jelenia Góra
sekretariat - pokój nr 206 II piętro
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
75 75 753 56 01 lub 75 75 752 62 96
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego al. Wojska Polskiego 18, 580500 Jelenia Góra tel. 75 753 56 01 email:h.jaskiewicz@jeleniagoramiasto.winb.wroc.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Krystyna Zielonka al. Wojska Polskiego 18 , 58-500 Jelenia Góra tel. 75 753 56 01 email: k.zielonka@jeleniagoramiasto.winb.wroc.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcą Pana /Pani/ danych osobowych będzie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego uprawniony do ich otrzymania i przetwarzania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie umów powierzenia przez PINB przetwarzania danych osobowych.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Udostępnił: Hanna Jaśkiewicz

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 27.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×