Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
78-600 Wałcz Ul. Generała Władysława Andersa 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 130888 / 30.11.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kwatermistrzowsko - technicznych w sekcji ds. kwatermistrzowsko - technicznych
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem KP PSP w Wałczu w umundurowanie, materiały i sprzęt oraz sporządza niezbędną w tym zakresie dokumentację tj. kompletuje zapotrzebowania, sporządza zamówienia, kontroluje kompletność dowodów księgowych, poniesionych wydatków i opisuje faktury, prowadzi dokumentację obejmującą zakres zaopatrzenia, uczestniczy w odbiorze ilościowym i jakościowym.
  • Dokonuje bieżących zakupów.
  • Prowadzi obsługę mundurową strażaków.
  • Prowadzi gospodarkę magazynową , przyjmuje i wydaje przedmioty przyjęte na stan magazynowy oraz przygotowuję niezbędną w tym zakresie dokumentację.
  • Uzgadnia kartoteki magazynowe z komórką ds. finansów.
  • Dba o utrzymanie magazynów w należytym stanie sanitarno - porządkowym.
  • Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową składników rzeczowych majątku ruchomego KP PSP w Wałczu w księgach inwentarzowych oraz zgłasza do likwidacji zbędne rzeczowe składniki majątku i sporządza obowiązującą w tym zakresie dokumentację.
  • Prowadzi obsługę socjalną strażaków i pracowników cywilnych.
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające związane ze szkodami w mieniu KP PSP w Wałczu, wyrządzonymi z winy strażaków i pracowników jej komórek organizacyjnych.
  • Bierze udział w przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych.
  • Bierze udział w sporządzaniu rocznych planów potrzeb rzeczowo – finansowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy w administracji lub na podobnym stanowisku.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie otrzymywania przez strażaków państwowej straży pożarnej równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają następujące warunki:

  • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
  • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
  • po rekrutacji znalazły się w gronie 5 najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa, w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
  • możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń,
  • kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
  • narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka,  skaner,
  • praca na  I piętrze budynku,
  • pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne),
  • występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Dokumenty należy złożyć w formie papierowej (osobiście lub pocztą).
  • Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:  „Oferta pracy w służbie cywilnej – starszy specjalista ds. kwatermistrzowsko - technicznych – imię i nazwisko kandydata”.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:

I etap – weryfikacja dokumentów,

II etap – sprawdzian wiedzy,

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Weryfikacja dokumentów: imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (I piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-walcz (zakładka „wyniki naboru”) w dniu 14 grudnia 2023 r.

Sprawdzian wiedzy odbędzie się w dniu 15 grudnia 2023 r. o godz. 10.00
w sali konferencyjnej Komendy Powiatowej PSP w Wałczu. Wyniki ze sprawdzianu wiedzy opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (I piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-walcz (zakładka „wyniki naboru”) w dniu 18 grudnia 2023 r.

Rozmowa  odbędzie się w dniu 19 grudnia 2023 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Komendy Powiatowej PSP w Wałczu. Wyniki rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (I piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-walcz (zakładka „wyniki naboru”) w dniu 20 grudnia 2023 r.

Po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej członkowie Komisji Rekrutacyjnej podejmują decyzję  o wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawiają Komendantowi Powiatowemu PSP w Wałczu, celem zatrudnienia wybranego kandydata, a także wskazują wśród tych kandydatów osoby niepełnosprawne.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wynikach naboru poprzez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, tablicy ogłoszeń (I piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-walcz (zakładka „wyniki naboru”).

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.).
calendar icon

Aplikuj

do 12 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul. Gen. Władysława Andersa 20
78-600 Wałcz
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej  w Wałczu (78-600 Wałcz, ul. Gen. Władysława Andersa 20, tel. 67 2589471, fax. 67 2589032, e-mail: walcz@strazwalcz.pl).
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy
      w służbie cywilnej.
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Wałczu, ul. Gen. Władysława Andersa 20, 78-600 Wałcz, tel.
      67 2589471.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
    • Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art.
      6 ust. 1 lit. c RODO

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu

Udostępnił: MAGDALENA HUZAR

Komórka organizacyjna: SEKCJA DS. ORGANIZACJI I KADR

Wprowadzono: 30.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×