Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
78-600 Wałcz Ul. Generała Władysława Andersa 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 128478 / 11.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: finansów w sekcji ds. finansów
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • księguje operacje finansowe w pełnym zakresie w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji finansowej w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki,
  • sporządza listy płac świadczeń, uposażeń i wypłat wynagrodzeń za pracę funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym,
  • prowadzi obsługę kasową jednostki w przypadkach wystąpienia transakcji gotówkowych,
  • sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych i wydatków płacowych,
  • prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy oraz sporządza decyzje ws. przyznawania równoważników mieszkaniowych dla funkcjonariuszy,
  • sporządza informacje, analizy i pisma na polecenie bezpośredniego przełożonego,
  • dokonuje weryfikacji poprawności pod względem kosztowym projektu budżetu dotyczącego wydatków rzeczowych przekazanych przez uprawnione do tego komórki,
  • sporządza projekt budżetu dotyczący wypłaty świadczeń funkcjonariuszy,
  • sporządza zestawienia zamortyzowanych środków trwałych w podziale na grupy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowiskach pracy w księgowości.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość przepisów podatkowych oraz dotyczących sposobu naliczania i opłacania składek ZUS.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku rachunkowość lub finanse bądź bankowość i finanse.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata doświadczenia księgowego w jednostkach samorządowych administracji publicznej.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”.
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel, Płatnik.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.
calendar icon

Aplikuj

do 23 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul. Gen. Władysława Andersa 20
78-600 Wałcz
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu

Udostępnił: MAGDALENA HUZAR

Komórka organizacyjna: SEKCJA DS. ORGANIZACJI I KADR

Wprowadzono: 11.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×