Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
71-637 Szczecin ul. Teofila Firlika 9/14
print as PDF
Ogłoszenie nr 131055 / 04.12.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: płac w Wydziale Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy dotyczące wynagrodzeń oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom KW PSP w celu ich wypłaty.
  • Nalicza i potrąca obowiązkowe składki ZUS i zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych w celu wywiązania się z zobowiązań publiczno-prawnych.
  • Dekretuje i księguje listy płac, ZFŚS, emerytów w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji księgowej.
  • Sporządza miesięczną analizę kont: 225, 229, 231, 240 w zakresie wynagrodzeń oraz zestawienia zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej w celu ustalenia zgodności danych niezbędnych do sprawozdawczości budżetowej.
  • Opracowuje analizę świadczeń dla pracowników w celu zagwarantowania środków w planie budżetowym.
  • Sporządza zbiorcze informacje wg danych z KP PSP woj. zachodniopomorskiego w szczególności na potrzeby Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, GUS oraz KG PSP w celu dostarczenia aktualnej informacji.
  • Zgłasza i wyrejestrowuje pracowników z ZUS w celu wykonania obowiązku wynikającego z ustawy.
  • Prowadzi ewidencję dokumentów dotyczących wynagrodzeń w celu gromadzenia danych i dostarczenia aktualnych danych.
  • Księguje dokumenty dotyczące kasy zapomogowo – pożyczkowej.
  • Dekretuje i księguje dokumenty konta sum na zlecenie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji w tym co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku związanym z naliczaniem płac.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Excel oraz Microsoft Word.
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu naliczania uposażeń jak i pozostałych należności funkcjonariuszom PSP, z zakresu naliczania wynagrodzeń pracownikom cywilnym, z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Znajomość rachunkowości budżetowej i przepisów o finansach publicznych.
  • Odpowiedzialność i wysoka motywacja do rzetelnego wykonywania powierzonych zadań.
  • Odporność na stres i dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku finanse i rachunkowość lub finanse bądź bankowość i finanse.
  • Umiejętność obsługi programów kadrowo – płacowych.
  • Przeszkolenie z zakresu rozliczeń z ZUS.
  • Przeszkolenie z rachunkowości budżetowej i finansów publicznych.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych.

Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze,
w budynku zainstalowana jest winda, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości. Praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Test wiedzy - zawiera 10 pytań dotyczących zadań realizowanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór.

Test umiejętności - wykorzystywane są rzeczywiste zadania, z którymi kandydat może zetknąć się w trakcie pracy. Wszyscy kandydaci otrzymują 3 jednakowe zadania, które muszą wykonać w określonym czasie.

Rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu obsługi programu Płatnik.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu rozliczeń z ZUS.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z rachunkowości budżetowej i finansów publicznych.
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Firlika 9/14
71-637 Szczecin
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – starszy specjalista ds. płac”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91-48-08-840 lub 91-48-08-830.
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej (71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808801, fax. 91 4808802, e-mail: sekretariat@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie, ul. Firlika 9/14, 71 - 637 Szczecin, Tel. 914808801

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Udostępnił: Elżbieta Plucińska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 04.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×