starszy specjalista
Do spraw: skarg i interwencji z zakresu usług telekomunikacyjnych i pocztowych oraz prowadzenia kontroli usług rynku telekomunikacyjnego i pocztowego w Wydziale Spraw Konsumenckich, Delegatura w Szczeciniez niepełnosprawnościami
![priority for people with disability](/assets/f36e0e2d/files-images/icons/disability.png)
2023 r.
zasadnicze
![quote-up](/assets/f36e0e2d/files-images/quotes/quote-up.png)
![quote-down](/assets/f36e0e2d/files-images/quotes/quote-down.png)
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Prawo jazdy do wglądu podczas rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 9 czerwca 2023
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
- Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu