Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
70-560 Szczecin Ul. Grodzka 1/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 71942 / 04.12.2020
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: zamówień publicznych w Wydziale Kwatermistrzowskim
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje oraz zapewnia właściwy stan techniczny użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji Komendy w celu właściwego i należytego funkcjonowania KM PSP i JRG,
  • przestrzega terminów i organizuje wymagane przeglądy techniczne posiadanych urządzeń i instalacji użytkowych w obiektach (odgromowej, elektrycznej, gazowej, ogrzewczej, wentylacyjnej i przewodów spalinowych),
  • przestrzega terminów i organizuje przeglądy stanu technicznego obiektów (roczne i pięcioletnie),
  • zleca i organizuje bieżące naprawy związane z utrzymaniem obiektów, sprawuje nadzór nad instalacjami grzewczymi,
  • planuje potrzeby materiałowo-techniczne dla KM PSP, wyposażanie w środki trwałe, nietrwałe, biurowe, techniczne, gospodarcze, dokonuje zakupów w tym zakresie oraz opracowuje rozdzielniki w celu zapewnienia środków i materiałów do realizacji zadań,
  • bierze udział w pracach komisji przetargowej przy zakupach, remontach lub inwestycjach w celu prawidłowego przebiegu postępowań,
  • planuje i nadzoruje realizację przedsięwzięć inwestycyjnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie, szczególnie w zakresie: nadzoru nad wykonawstwem inwestycji i dokonywaniem rozliczeń finansowo – materiałowych, sporządzania umów, dokumentacji i sprawozdawczości w celu systematycznego i racjonalnego planowania inwestycji i ich dokumentowania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne
  • Staż pracy w administracji publicznej
  • Co najmniej 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o Zamówieniach Publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie budowlane
  • szkolenia z zakresu zamówień publicznych
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie posiada windy,
- praca w siedzibie oraz w terenie,
- wyjazdy służbowe,
- wysiłek fizyczny.

Dodatkowe informacje

Planowany termin zatrudnienia 01 stycznia 2021 r. Wynagrodzenie: (brutto) około 2800 zł plus wysługa stażu pracy.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku starszego inspektora ds. zamówień publicznych". Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru umieszczona zostanie w dniu 17 grudnia 2020 r. na stronie internetowej KM PSP w Szczecinie: www.straz.szczecin.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy. Rozmowa kwalifikacyjna  odbędzie się w dniu 18 grudnia 2020 r.
Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 434-84-04.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie zaświadczeń ukończonych kursów i szkoleń przydatnych na ww. stanowisku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 71942"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5
70-560 Szczecin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 43 48 404
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Udostępnił: Iwona Popławska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 04.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×