Szczecin - panorama
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 125746 / 18.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: dyżurne stanowisko pracy w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Pełni dyżur na stanowisku operacyjnym w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  • Sporządza i przekazuje do wiadomości publicznej informacje o zdarzeniach mogących mieć negatywny wpływ na komfort, zdrowie i życie mieszkańców i osób przebywających na terenie województwa.
  • Całodobowo współdziała z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej.
  • Dokumentuje podejmowane działania, w tym sporządza raporty i meldunki w celu w celu precyzyjnego przekazywania informacji o zdarzeniach mogących mieć wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego.
  • Przekazuje informacje za pomocą zainstalowanych na stanowisku dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego aplikacji oraz usług zapewniających wymianę informacji na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego.
  • Uruchamia procedury reagowania kryzysowego zawarte w Wojewódzkim Planie Zarządzania kryzysowego.
  • Współdziała z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne w celu koordynacji prowadzonych i planowanych w tym zakresie działań.
  • Bierze udział w realizacji zadań operacyjnych stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa oraz zapewniających ciągłość współdziałania w ramach realizacji zadań związanych z wprowadzeniem, zmianą lub odwołaniem określonego stopnia alarmowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego
  • Posiadanie aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Poufne”, lub zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego zwykłego
  • Znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, zarządzaniu kryzysowym, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość topografii województwa zachodniopomorskiego
  • Umiejętność zwięzłego formułowania informacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących
  • Umiejętność obsługi komputera i środowiska MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa narodowego
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Znajomość języków: angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
Co oferujemy

- terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 52.800 zł brutto rocznie
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę w korpusie służby cywilnej
- dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% - max. 20% uzależnione od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne  tzw. ,,13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewentualne nagrody finansowe uzależnione od wysokości średniej oceny półrocznej
- fundusz socjalny(ZFŚS) - np. dofinansowanie do tzw. ,,wczasów pod gruszą", finansowe benefity w okresie wiosennym lub jesienno - zimowym, pomoc finansowa dla dzieci z okazji dnia dziecka, pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach
możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego
- możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie- do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)
- możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe
praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • oświetlenie dzienne i sztuczne
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer z monitorem ekranowym, drukarkę, telefon, ksero
  • praca zmianowa - dyżury
  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku ZUW
  • w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)
  • urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje

1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata

Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach, wzory oświadczeń znajdują się na stronach internetowych ZUW w zakładce: ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.

Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty CV / list motywacyjny /zaświadczenia / oświadczenia muszą być podpisane przez kandydatki/kandydatów.

W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu

Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,

Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.

3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,

Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr
w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 279 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym

5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna

Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia

Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie  służby cywilnej”.

Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

·         Sprawdzenie znajomości obsługi komputera i MS Office

·         Rozmowa kwalifikacyjna (w przypadku większej liczby kandydatów – możliwe będzie przeprowadzenie testu wiedzy)

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego zwykłego
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów (zaświadczeń, dyplomów, certyfikatów) dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języków obcych
calendar icon

Aplikuj

do 1 września 2023

na adres:
•   osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
•    pocztą, na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
•   w formie elektronicznej- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
- pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej 125746"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 4303 65-
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego:

    Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.

    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.

    Cel przetwarzania danych:

    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom

    Okres przechowywania danych:

    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy,   w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:

                  1.     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

                  2.     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

                  3.     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

                  4.     prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,

    podany powyżej;

                  5.     prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

                  1.     art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

                  2.     art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

                  3.     art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna

    będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Udostępnił: Weronika Wrońska

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 18.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×