Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
70-560 Szczecin ul. Grodzka 1/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 115283 / 07.02.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obronnych, RODO i informacji niejawnych Samodzielne Stanowisko Pracy ds. obronnych i informacji niejawnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie i koordynowanie realizacji zadań obronnych w Komendzie Miejskiej PSP w Szczecinie przez komórki organizacyjne;
  • Organizowanie i sprawowanie nadzoru w imieniu Komendanta Miejskiego PSP w Szczecinie nad sprawami obronnymi w komendzie;
  • Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Komendanta Miejskiego PSP w Szczecinie, dot. przygotowań obronnych;
  • Opracowywanie propozycji podziału zadań obronnych dla poszczególnych komórek organizacyjnych w komendzie;
  • Realizacja zadań obronnych związanych z opracowywaniem dokumentów planowania obronnego;
  • Koordynowanie działaniami związanymi z zabezpieczeniem logistycznym niezbędnym do zapewnienia wykonywania wyznaczonych zadań;
  • Realizacja zadań związanych z określeniem sposobu przekazywania informacji związanych z wykonywaniem zadań obronnych, a w szczególności: - zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w związku z realizacją zadań obronnych; - w zakresie właściwości, udzielanie pomocy w opracowywaniu dokumentacji niejawnej związanej z realizacją zadań obronnych;
  • Organizowanie i prowadzenie kancelarii niejawnej w komendzie, a także zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi;
  • Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony informacji i dokumentów niejawnych;
  • Sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów niejawnych oraz właściwym zabezpieczaniem dokumentów niejawnych;
  • Realizowanie zadań Administratora Danych Osobowych zgodnie z przepisami RODO.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe min. 4 miesiące pracy w obszarze spraw obronnych, RODO i ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów w zakresie RODO i ochrony informacji niejawnych;
  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 11.30 w siedzibie tut. jednostki. Praca w siedzibie oraz w terenie. Możliwość wyjazdów służbowych.

Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.) Praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz  termin rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-szczecin (zakładka „wyniki naboru”)
w dniu 22 lutego 2023 r.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1)  Weryfikacja złożonych przez kandydatów dokumentów pod względem formalnym - na podstawie zapisów ogłoszenia.

2) Rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115283"
na adres:
Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5
70-560 Szczecin

Dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach pracy sekretariatu, tj. od 07:30 do 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 343 84 04
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    o    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej (70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5, tel. 91 434 8404, fax. 91 434 8405, e-mail biuro@straz.szczecin.pl

    o    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    o    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    o    Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej 70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5, tel. 91 434 8404

    o    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
    w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    o    Uprawnienia:

    1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2.      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3.      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4.      prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5.      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    o    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1.      art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2.      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3.      art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    o    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    o    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Udostępnił: Agata Wronka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 07.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×