Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
71-615 Szczecin ul. Jana Matejki 6B
print as PDF
Ogłoszenie nr 96075 / 04.04.2022
Dołącz do nas jako:

naczelnik

Do spraw: wydziału budżetowo- administracyjnego - główny księgowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje wszystkie działania skutkujące zobowiązaniami finansowymi Inspektoratu w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej Inspektoratu w ramach wykonywania zadań głównego księgowego.
  • Opracowuje plany dochodów i wydatków Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Szczecinie celem zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej Inspektoratu.
  • Planuje, nadzoruje i organizuje pracę Wydziału celem realizacji zadań Wydziału.
  • Opracowuje i sporządza sprawozdawczość budżetową i finansową oraz dokonuje oceny realizacji budżetu Inspektoratu celem zapewnienia rzetelnej informacji o finansach Inspektoratu.
  • Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących procedur prowadzenia polityki rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji oraz zmian w planie finansowym Inspektoratu w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadań w tym zakresie.
  • Realizuje zadania Wydziału związane z realizacją budżetu zdaniowego oraz kontroli zarządczej.
  • Przeprowadza doraźną i okresową ocenę pracowników w celu przedstawienia wniosków m.in. w zakresie przeszeregowania, nagradzania i karania.
  • Nadzoruje sprawy administracyjno-gospodarcze w Inspektoracie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe, zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych dla głównego księgowego tj. według art 54 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz 305 ze zm.)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat i 1 miesiąc we właściwym branżowym w tym wynikające z ustawy o finansach publicznych dla głównego księgowego tj.na podstawie art 54 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz 305 ze zm.)
  • Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Zdolności menadżerskie
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
  • Zarządzanie strategiczne
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rachunkowości, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w kierowaniu zespołem pracowników
  • Przeszkolenie z obsługi programu księgowego i bankowego
  • Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie B2
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Obsługa programu ksiegowego, m. in. Trezor, Videotel
Co oferujemy

Oferujemy stabilną pracę w doświadczonym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu, możliwość ubezpieczenia grupowego oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca o charakterze administracyjno-biurowym w siedzibie urzędu w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, zagrożenie korupcją, obsługa klinetów zewnętrznych (spoza admnistracji, np. obywatele, przedsiębiorcy), stres związany z prowadzeniem spraw związanych z obsługą finansów publicznych, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

 

- pomieszczenia WIIH w Szczecinie znajdują się na parterze i III piętrze w budynku,

- w budynku nie ma windy, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji, podjazd, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe,

- pomieszczenia WIIH są nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo,

- nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer stacjonarny lub przenośny, monitor ekranowy, telefon, drukarkę.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Prosimy o podawanie adresów e-mailowych. Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 316 lub 311 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu.

Do składania dokumentów zachecamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.         Weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,

2.         Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy,

3.         Rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obsługi programu księgowego i bankowego
calendar icon

Aplikuj

do 14 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 96075"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
sekretariat, pok. 311
Ul. Jana Matejki 6B, 71-615 Szczecin


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
914225239
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.04.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej ul. Jana Matejki 6B, 71-615 Szczecin, tel. 914225239, email: sekretariat@wiih.pomorzezachodnie.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Andrzej Żukowski, email: azukowski@wiih.pomorzezachodnie.pl , tel. 914225239 wew. 41
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pracownicy Administratora (członkowie komisji rekrutacyjnej), administrator EZD
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie

Udostępnił: Andrzej Żukowski

Komórka organizacyjna: Wydział Prawno-Organizacyjny i Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich

Wprowadzono: 04.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×