Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Archiwum Państwowe w Szczecinie
70-410 Szczecin św. Wojciecha 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 118544 / 31.03.2023
Dołącz do nas jako:

księgowy

w Dziale Finansowo - Księgowym
#administracja publiczna #finanse publiczne #księgowość

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Księguje dokumenty w zakresie wydatków i dochodów, rozlicza wpłaty dochodów budżetowych
  • Wystawia dokumenty sprzedaży
  • Prowadzi rejestry m.in.: umów, dokumentów zakupu, sprzedaży, druków ścisłego zarachowania, not korygujących, odsetkowych i obciążeniowych
  • Przygotowuje przelewy bankowe
  • Prowadzi kartoteki zużycia materiałów, wystawia noty obciążeniowe dla pracowników oraz noty korygujące, odsetkowe i obciążeniowe
  • Prowadzi ewidencję i rozliczenia ZFŚS i KZP
  • Przygotowuje dokumenty do przekazania do archiwum zakładowego
  • W zastępstwie: sporządza listy płac oraz listy zleceń, przygotowuje umowy zlecenia, przygotowuje dokumenty i zestawienia do sprawozdawczości budżetowej, prowadzi ewidencję majątku trwałego oraz rozlicza delegacje służbowe pracowników
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze księgowości
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu ZFŚS oraz podatku od osób fizycznych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz samodzielność
  • Umiejętność formułowania pism
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość programów finansowo-księgowych linii PROGMAN
  • Znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia
  • Okazjonalna praca zdalna
  • Możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych, pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dopłaty do żłobka, przedszkola, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego no bardzo korzystnych warunkach
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Świetną lokalizację w centrum miasta
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie potwierdzające bardzo dobrą znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie potwierdzające bardzo dobrą znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
calendar icon

Aplikuj

do 28 kwietnia 2023

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118544"
na adres:
Archiwum Państwowe w Szczecinie
ul. św. Wojciecha 13
70-410 Szczecin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 433-50-02 (151) lub (112); 519-584-711
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Szczecinie

Udostępnił: Karina Wójcik

Komórka organizacyjna: HR

Wprowadzono: 31.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×