Biuro - zdjęcie 2
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 148466 / 18.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: szacowania strat poklęskowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Szacuje straty po klęskach żywiołowych w tym: przyjmuje zgłoszenia od jednostek samorządu terytorialnego dotyczące strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, koordynuje proces szacowania strat, oraz prowadzi ewidencję wpływających wniosków, raportów i decyzji finansowych w sprawie usuwanie skutków klęsk.
  • Aktualizuje dokumenty wewnętrznych Urzędu w zakresie działania Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
  • Wspiera pracownika ds. finansowych i budżetu w planowaniu budżetu, weryfikacji wydatków, prowadzeniu rejestru faktur i umów oraz ds. gospodarki magazynowej w nadzorze nad stanem i działalnością magazynu, planowaniu zakupów, monitorowaniu umów zakupowych i prowadzeniu ewidencji.
  • Zastępuje pracownika wykonującego pracę na samodzielnym stanowisku pracy do spraw obsługi Wydziału oraz organizacji pracy sekretariatu – zgodnie ze wskazaniami Dyrektora Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie finansów i budżetu
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.;
  • posiadanie aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”ZASTRZEŻONE”, albo zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego uproszczonego;
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania;
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących;
  • znajomość zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa;
  • znajomość zasad zarządzania dokumentacją finansową i sprawozdawczości budżetowej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja, zarządzanie kryzysowe, ekonomia lub finanse
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania kryzysowego oraz szacowania strat po klęskach żywiołowych.
  • Ukończone szkolenie z zakresu: zarządzania kryzysowego, szacowania strat po klęskach żywiołowych; z zakresu dokumentacji i sprawozdawczości finansowej.
  • Ukończone kursy związane z zarządzaniem kryzysowym lub logistyką Posiadanie certyfikatu z zakresu szacowania strat poklęskowych. Uprawnienia do sporządzania i weryfikacji dokumentacji finansowej;
  • Umiejętność efektywnego komunikowania się z różnymi grupami interesariuszy.
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w sytuacjach kryzysowych.
  • Znajomość metod planowania i realizacji projektów odbudowy infrastruktury.
  • Znajomość jednego z języków UE w stopniu komunikatywnym.
Co oferujemy
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 5 900 zł
    brutto miesięcznie (70 800 zł brutto rocznie)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę praca w korpusie służby cywilnej dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrodyjubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisamifundusz socjalny (ZFŚS) - dofinansowanie wypoczynku pracownika tzw.„wczasów pod gruszą”, finansowe świadczenia w okresie wiosennym, jesienno-zimowym i z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnychwarunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.
  • możliwość dofinansowania do kart Multisport
    możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych
  • dogodne i elastyczne godziny pracy możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego
  • możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowyurlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)
  • możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

• praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej ;

• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;

• stanowisko pracy znajduje się na niskim parterze budynku urzędu, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak podjazdów;

Dodatkowe informacje

REKRUTACJA:

1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata

· Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,

· Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych

potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu

· Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,

· Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o

urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.

· W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty

należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie)

dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu

·      Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną

Odrzucone z przyczyn formalnych,

·      Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in.

wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną

zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.

3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania

· Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania

kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,

· Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,

· Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać

odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w

Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje

nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym

·      Test wiedzy specjalistycznej

·      Rozmowa kwalifikacyjna

5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna

·  Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia

·  Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej

ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne

stanowiska w korpusie służby cywilnej”.

·      Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer

ogłoszenia.

·      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 36 50.

·      Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy

wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać

zainstalowany odpowiedni program.

Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie

Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uwzachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow

Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl

www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- test wiedzy

- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”ZASTRZEŻONE”, albo zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego uproszczonego;
  • kopia prawa jazdy kat. B;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów dodatkowych w postaci przedstawienia kopii posiadanych certyfikatów lub kopii zaświadczeń o ukończonych szkoleniach.
  • kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym.
calendar icon

Aplikuj

do 4 marca 2025

na adres:
w formie papierowej:
•   osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
•   pocztą, na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
w formie elektronicznej
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 148466"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 4303 650
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane  innym odbiorcom.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego  kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:

    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4. prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit.c RODO;

    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do  automatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Udostępnił: Weronika Wrońska

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 18.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×