Biuro - zdjęcie 2
Graniczny Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
70-606 Szczecin HRYNIEWIECKIEGO 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 134584 / 02.03.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: weterynaryjnej kontroli granicznej w zespole ds. weterynaryjnej kontroli granicznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza w imieniu Granicznego Lekarza Weterynarii weterynaryjne kontrole jadalnych i niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego a także pasz zgodnie z przepisami Unii Europejskiej oraz prawa krajowego, we współpracy z innymi służbami i inspekcjami zaangażowanymi w kontrole graniczne
  • Prowadzi postępowania admistracyjne w sprawach indywidualnych, w tym wydaje decyzje administracyjne w zakresie uregulowanym w upoważnieniu udzielonym przez Granicznego Lekarza Weterynarii w Szczecinie w obszarze jego właściwości rzeczowej i miejscowej
  • Obsługuje specjalistyczne systemy informatyczne związane z przeprowadzeniem weterynaryjnej kontroli granicznej (m.in.TRACES, GLWeWeb, RASSF) w celu rejestracji, monitorowania i wymiany informacji o kontrolowanych przesyłkach
  • Prowadzi monitoring substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów lecznuczych i skażeń promieniotwórczych w produktach pochodzenia zwierzęcego i paszach w celu wyeliminowania zagrożeń mogących negatywnie wpłynąć na zdrowie ludzi i zwierząt
  • Monitoruje zmiany w przepisach krajowych i wspólnotowych dotyczących kontroli granicznych
  • Sporządza i archiwizuje dokumenty w zakresie kontrolowanych przesyłek zgodnie z wymogami prawa powszechnie obowiązującego oraz zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi inspektoratu, w tym sporządza sprawozdania
  • Udziela opinii i wyjaśnień podmiotom zewnętrznym w zakresie spełniania wymogów weterynaryjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość aktualnych regulacji prawnych dotyczących granicznej kontroli weterynaryjnej oraz przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Wiedza nt. struktury, funkcjonowania i zakresu zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera i innych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych, w tym umiejętność praktycznej obsługi aplikacji pakietu MS Office
  • Obowiązkowość, rzetelność, oraz kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Posiadanie tytułu specjalisty z zakresu: administracji i epizootiologii weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego
  • Znajomość obsługi specjalistycznych programów informatycznych (TRACES, RASFF)
  • Doświadczenie w pracy w administracji weterynaryjnej
  • Znajomość zagadnień z zakresu weterynaryjnej kontroli granicznej
Co oferujemy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
2) dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia  zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
3) "trzynaste" wynagrodzenie
4) możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach zewnętrznych

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w ramach podstawowego czasu pracy wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w wymiarze nie dłuższym niż 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin na tydzień w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym,
- praca w obrębie Punktu Kontroli Granicznej w Szczecinie,

- możliwe wyjazdy do Punktu Kontroli Granicznej w Świnoujściu i Kołobrzegu lub inne wyjazdy służbowe
- punkt Kontroli zlokalizowany jest w budynku parterowym i nie jest wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich oraz nie posiada toalety przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Stanowisko wymaga wykonywania pracy:

- w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Podstawowe wyposażenie stanowiska obejmuje: zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: telefon, faks, drukarka, skaner, urządzenie wielofunkcyjne itp.
- w specjalistycznych pomieszczeniach stref kontrolnych z użyciem sprzętu i urządzeń przeznaczonych do prowadzenia weterynaryjnej kontroli granicznej, produktów pochodzenia zwierzęcego oraz pasz
- w strefach kontrolnych możliwa praca w obniżonej temperaturze

Wykonywanie zadań na stanowisku wiąże się z obsługą klientów zewnętrznych, występuje stres i zagrożenie korupcją.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór będzie obejmował dwa etapy:

I etap  - formalna weryfikacja ofert kandydatek/kandydatów

II etap - rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia zaświadczenia o posiadaniu prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Graniczny Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
70-606 Szczecin, ul. Hryniewieckiego 8
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 43 08 341
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Graniczny Lekarz Weterynarii w Szczecinie, 70-606 Szczecin, ul. Hryniewieckiego 8
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 70-606 Szczecin, ul. Hryniewieckiego 8 tel. 91 43 08 341
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Graniczny Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Graniczny Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Leszek Szostak

Komórka organizacyjna: GrIW Szczecin

Wprowadzono: 02.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×