Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 115311 / 08.02.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: wsparcia użytkownika w Wydziale Wsparcia Użytkownika z siedzibą w Szczecinie Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Straży Granicznej
#informatyzacja #IT #łączność
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • odbiera telefoniczne połączenia oraz zgłoszenia rejestrowane przez użytkowników w systemie Service Desk, w celu udzielenia wsparcia technicznego;
  • pomaga użytkownikom usług informatycznych w zakresie rozwiązywania incydentów, związanych z usługami świadczonymi przez Pion Łączności i Informatyki Straży Granicznej, zgodnie z procedurami zapisanymi w Bazie Wiedzy w celu minimalizacji czasu oczekiwania na przywrócenie usługi;
  • zdalnie obsługuje użytkowników w zakresie dostępnych procedur, w celu sprawnego rozwiązywania incydentów;
  • monitoruje status zgłoszeń, eskaluje, informuje użytkowników o postępach prac nad zgłoszeniem, w celu sprawnego przywrócenia usługi;
  • opracowuje procedury z powtarzających się incydentów na rzecz wydziału, w celu sprawniejszej obsługi w przyszłości przez pozostałych pracowników;
  • współpracuje z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II linia wsparcia), w celu utrzymania najwyższego poziomu dostępności systemów i aplikacji;
  • obsługuje użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych na stanowisku informacyjno - łączeniowym (AWIZO), w celu udzielenia informacji o numerach telefonów oraz dokonuje połączenia telefoniczne;
  • utrzymuje krytyczne systemy TI SG jako I (pierwsza) linia administratorów utrzymania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w Service Desku, Help Desku, Call Center, itp. lub w bezpośrednich kontaktach z użytkownikami komputerów, informatyczne jak również w administracji systemów
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • znajomość standardów zachowań, obowiązujących w telefonicznej obsłudze użytkownika
  • dobra znajomość sprzętu, oprogramowania biurowego i kluczowych systemów używanych w Straży Granicznej (np. systemu ZSE6)
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odporność na stres
  • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomość modelu procesów ITIL (szczególnie procesu Zarządzania incydentami i problemami).
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • kopia dokumentu/oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości modelu procesów ITIL (szczególnie procesu Zarządzania incydentami i problemami).
calendar icon

Aplikuj

do 18 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115311"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem " oferta pracy - Inspektor WWU Biura Łączności i Informatyki KGSG oraz numer ogłoszenia".
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Ślesińska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×