inspektor
Do spraw: zatrudnienia i płac w Wydziale Spraw Pracowniczychz niepełnosprawnościami
Plac Stefana Batorego 4
2022 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 27 września 2022
W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV2 dokumenty należy przesłać na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
inf. dotyczące naboru tel. 91 44 03 407
inf. dotyczące wyniku naboru te. 91 44 03 456
- Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu