Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
70-502 Szczecin Wały Chrobrego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 151011 / 23.04.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

w Wydziale Budżetu i Finansów
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dekretowanie i ewidencjonowanie operacji gospodarczych dotyczących budżetu WIOŚ
  • Sporządzanie informacji o realizacji budżetu wraz ze wskazaniem zaangażowania środków finansowych
  • Przygotowywanie na podstawie ewidencji księgowej sprawozdań budżetowych, fonansowych i statystycznych
  • Przeprowadzanie analizy wyciągów bankowych w celu sprawdzenia prawidłowości przekazania środków na fundusze, przygotowanie przelewów do elektronicznego podpisu
  • Przygotowywanie projektów dokumentacji procedur, metod i sposobów prowadzenia gospodarki finansowej oraz procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem mieniem
  • Współpraca w sprawie rozpatrywania wniosków o rozłożenie na raty i o umorzenie należności ze stanowiskiem do spraw egzekucji (pracownikiem Wydziału Prawnego) w celu efektywnego dochodzenia należności i urealnienia ich wysokości oraz z wydziałami merytorycznymi w celu pozyskania należności przed przystąpieniem do prowadzenia postępowania egzekucyjnego przez Wydział Prawny
  • Współpraca z Głównym Księgowym przy kontroli wewnetrznej
  • Obsługa i prowadzenie w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR zapotrzebowań na środki na wydatki, wprowadzanie decyzji o rezerwy BP, sprawozdań z możliwością podpisu z upoważnienia Kierownika Jednostki
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • znajomość przepisów ustawy kodeksu postepowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy ordynacji podatkowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • szkolenia z zakresu tematyki ksiegowości budżetowej
  • znajomość obsługi systemów: TREZOR, bankowość elektroniczna NBP, finansowo ksiegowy
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją lub równoważnych
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - praca w korpusie służby cywilnej 
  • dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% - max. 20%, uzależniony od stażu pracy),
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja",
  • nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia).
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu,

oświetlenie dzienne i sztuczne,

obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,

praca wymagająca dobrej komunikatywności oraz odporności na stres,

stanowisko pracy znajduje się w przyziemiu budynku, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,

stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wyniki naboru opublikowane bedą po zakończeniu procedury naboru w BIP KPRM, BIP WIOŚ w Szczecinie oraz w siedzibie urzędu.
  • Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje te nie będą spełniać wymagań formalnych.
  • CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna przesłanych dokumentów

Test wiedzy

Rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia z zakresu tematyki ksiegowości budżetowej
  • kopia dokumentu potwierdzajacego znajomość znajomość jezyka angielaskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym lub oświadczenie o stopniu znajomości języka obcego
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o znajomości obsługi systemów: TREZOR, bankowość elektroniczna NBP, finansowo-księgowy
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o znajomości systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją lub równowaznych
calendar icon

Aplikuj

do 5 maja 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem ,,Oferta pracy – główny specjalista"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 44 05 813
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wios.szczecin.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Udostępnił: Wioletta Lubczyńska-Jurkiewicz

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr i szkolenia

Wprowadzono: 23.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×