Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Szczecinie
71-615 Szczecin ul.Matejki 6b
print as PDF
Ogłoszenie nr 145320 / 23.11.2024
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

WIJHARS Szczecin
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi rachunkowość jednostki oraz pełną księgowość zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
  • Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • Realizuje czynności związane z zarządzaniem środkami pieniężnymi i wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne, z operacji finansowych i sprawozdanie finansowe na podstawie uzgodnionych danych wynikających z ewidencji księgowej oraz informacje/notatki/wyjaśnienia/tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu
  • Opracowuje projektu budżetu dochodów i wydatków jednostki oraz zapewnia sprawną realizację planu dochodów i wydatków, w tym w dokonywaniu zmian
  • Opracowuje projekty regulacji wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości oraz projekt polityki rachunkowości , w tym zakładowego planu kont
  • Prowadzi pełną księgowość w systemie finansowo-księgowym
  • Dokonuje rozliczeń bankowych
  • Współdziała z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawuje kontrolę wewnętrzną nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • Wykonuje inne nie wymienione wyżej zadania, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownictwo Jednostki należą do komeptencji głównego księgowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne (3 lata doświadczenia) lub średnie ekonomiczne (6 lat doświadczenia), zgodnie z art,54 ust.2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych Dz.U. z 2023r. poz. 1270 ze zm.) tj.ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej lub maturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości lub wpisanie do rejestru biegłych księgowych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego na podstawie odrębnych przepisów).
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata praktyki w księgowości budżetowej, dla średniego wykształcenia co najmniej 6 letnia praktyka w księgowości budżetowej
  • Praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa)
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz przepisów ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o slużbie cywilnej i aktów wykonawczych oraz prawa zamówień publicznych
  • Znajomość systemu bankowości elektronicznej NBP
  • Znajomość programu Płatnik i PFRON
  • Znajomość programu SYMFONIA
  • Znajomość programu TREZOR
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Umiejętność analitycznego myślenia, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, komunikacja, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych, w obszarze obsługi finansowo-księgowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu organizacji funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość programu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Co oferujemy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw."trzynastka"
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w      zależności od udokumentowania stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • Szkolenia interdyscyplinarne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego
  • Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca   w systemie ośmiogodzinnym , jednozmianowym   wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej. Na stanowisku pracy występują zadania wymagające skupienia, koncentracji uwagi, zdyscyplinowania, dokładności, dobrej pamięci, skrupulatności, spostrzegawczości, komunikatywności, zrównoważenia emocjonalnego, zdolności logicznego argumentowania. Stanowisko zagrożone korupcją.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku wielokondygnacyjnym przy ul.Matejki 6B w Szczecinie. Budynek nie jest dostosowny do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak wind, podjazdów i innych ułatwień.

Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, skaner, drukarki, telefon. Praca przy monitorze komputerowym  powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane
  • Zapraszamy  również do kontaktu telefonicznego : 91 819 25 00

Informujemy, że w Urzędzie wdrożyliśmy procedury umożliwiające zgłaszanie nieprawidłowości przez sygnalistów. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszenia sygnalisty znajduje się na stronie internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Szczecinie pod adresem:

https://www.gov.pl/web/wijhars-szczecin/zgloszenie-sygnalisty

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-16
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Podpisaną klauzulę zgody dotyczącą procesu rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
calendar icon

Aplikuj

do 3 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145320"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. J,Matejki 6b, 71-615 Szczecin pokój.211 z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko Głównego Księgowego"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Szczecinie z siedzibą przy ul. Matejki 6 B w Szczecinie, kod pocztowy 71-615.

    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod-wijhars@szczecin.uw.gov.pl, nr tel. 91 819 25 10 lub listownie: na adres podany powyżej.

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej ( z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas zgodny z zasadami archiwizacji, wynikającymi z przepisów prawa.

    Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych: dostępu do swoich danych, sprostowania (poprawienia) danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    art. 22 ¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

    art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO

    Informacja o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 ¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. Imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej), jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgodna na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Szczecinie

Udostępnił: Alicja Nozdrzykowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 23.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×