inspektor realizujący funkcje publicznoprawne
Do spraw: Inspekcji Statków (FSC) w Inspektoracie Państwa Bandery i Państwa Portu (FSC/PSC)z niepełnosprawnościami
2024 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dyplomu morskiego na poziomie zarządzania w dziale pokładowym na statkach o poj. brutto pow. 3000 ton lub maszynowym na statkach o mocy maszyn głównych pow. 3000 kW,
- Kopia Prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie: audytor ISM, audytor ISO 9001, według szkoleń EMSA
Aplikuj
do 26 kwietnia 2024
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130
inf. dotyczące naboru - tel. 91 44 03 594.
inf. dotyczące wyniku naboru - tel. 91 44 03 456.
- Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu