Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Szczecinie
70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 156680 / 01.10.2025
Dołącz do nas jako:

nadzorca ochrony wybrzeża

Do spraw: Techniczno-gospodarczych w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża - Obwód Ochrony Wybrzeża Wolin - Obchód Ochrony Wybrzeża Stepnica
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje i nadzoruje pracę brygady roboczej, poprzez wyznaczanie i odbiór wykonywanych robót, ewidencjonuje ilość oraz czas pracy w kartach pracy, w celu prawidłowego i terminowego wykonania zadań.
  • Dozoruje powierzony odcinek pasa technicznego Obchodu, zabezpiecza przedmioty wyrzucone przez wody morskie na brzeg, zgłasza Kierownikowi Obwodu odcinki uszkodzone i zagrożone pod względem powodziowym i sztormowym, wszelkie zauważone zmiany spowodowane przez wody morskie i inne czynniki w celu podjęcia działań interwencyjnych.
  • Prowadzi nadzór nad realizacją decyzji Dyrektora Urzędu w zakresie wykorzystania pasa technicznego do celów innych niż ochronne oraz w zakresie zagospodarowania obszarów szczególnego zagrożenia powodzią, a także nakłada grzywny w drodze mandatu karnego.
  • Nadzoruje wykonanie prac leśnych zgodnie z zasadami hodowli lasu oraz Instrukcją Ochrony Lasu i Ochrony p–poż., przy współudziale Inspektora Obwodu wykonuje szacunki brakarskie drzew na pniu do wniosków cięć, nadzoruje wyrób drewna, w celu zachowania norm branżowych i zapewnienia zrównoważonej gospodarki leśnej.
  • Prowadzi ewidencję przychodowo – rozchodową drewna oraz użytków ubocznych, w celu dostarczania aktualnej i dokładnej informacji w zakresie przychodów i rozchodów drewna.
  • Sprawdza funkcjonowanie umocnień hydrotechnicznych, nadzoruje roboty hydrotechniczne prowadzone systemem gospodarczym, w celu zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego budowli hydrotechnicznych.
  • Przygotowuje opinie dla Zespołu ds. Administracji Pasa Nadbrzeżnego w sprawach związanych z geodezją i gospodarką gruntami oraz zmianą zagospodarowania obszaru pasa nadbrzeżnego.
  • Bierze udział w akcjach przeciwsztormowych i przeciwpowodziowych w celu uniknięcia lub zminimalizowania strat w dobrach materialnych i zagrożenia życia i zdrowia ludzi.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie związane z gospodarką leśną
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze związanym z leśnictwem lub administracją
  • Znajomość ustawy kompetencyjnej o obszarach morskich RP, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, prawa budowlanego, KPA, przepisów ogólnych i leśnych BHP.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Obsługa programów Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia związanego z kierowaniem zespołem ludzi
  • Znajomość ustawy – Prawo Ochrony Środowiska
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Wysiłek fizyczny
  • Praca w terenie
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (narażenie na ukąszenie kleszcza)
  • Zagrożenie korupcją
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • Kierowanie pojazdem do celów służbowych
  • Udział w akcjach przeciwsztormowych i przeciwpożarowych poza normatywnymi godzinami czasu pracy
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin
  • Biuro niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ( brak podjazdu, wejście schodami, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych)
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6789,00 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu prawa jazdy kategorii B.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 października 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156680"
na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Inf. dot. naboru - tel.: 91 32 61 809
Inf. dot. wyniku naboru - tel.: 91 44 03 210
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 44-03-309, email - IOD@ums.gov.pl.

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    Uprawnienia:

    1.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4.    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1.    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2.    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane 

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Szczecinie

Udostępnił: Ewelina Głowacka

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 01.10.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×