Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie
73-110 Stargard Ul. Ks. Bogusława IV 21
print as PDF
Ogłoszenie nr 123952 / 17.07.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: organizacji i archiwizacji samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • wspomaganie pracy kierownictwa poprzez zapewnienie sprawnego obiegu informacji
  • • prowadzenie i obsługa sekretariatu, obsługa interesantów i gości komendanta i zastępcy komendanta
  • • przyjmowanie, rejestracja, rozdział i wysyłanie korespondencji, a także przesyłek zgodnie z instrukcja kancelaryjną
  • • zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej
  • • praca z wykorzystaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • • zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie spotkań z gośćmi komendanta oraz instytucjami zewnętrznymi
  • • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego
  • • obsługa spotkań i narad, uroczystości służbowych
  • • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działań komendy we współpracy z komórkami organizacyjnymi komendy
  • • koordynowanie procesu kontroli zarządczej
  • • prowadzenie archiwum zakładowego i spraw związanych z archiwizacją, tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów, przygotowywanie sprawozdania rocznego dotyczącego prac w archiwum zakładowym
  • • nadzór nad terminowym przekazywaniem akt z poszczególnych komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego oraz ich weryfikacja pod względem jednolitego rzeczowego wykazu akt
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • ukończony kurs archiwalny I stopnia
  • umiejętność przygotowywania pism
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • • znajomość programów Microsoft Office
  • • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawy o służbie cywilnej
  • • obowiązkowość i odpowiedzialność
  • • zdolność analitycznego myślenia
  • • umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa, jednozmianowa
  • praca wykonywana od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30
    w siedzibie jednostki
  • miejsce pracy na parterze (oświetlenie naturalne i sztuczne) w budynku bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej
  • możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń
  • występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap: weryfiakcja dokumentów
  • II etap: sprawdzian wiedzy
  • III etap: rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 31 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 123952"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie,
ul. Ks. Bogusława IV 21, 73-110 Stargard

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 578 87 53
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej (73-110 Stargard, ul. Księcia Bogusława IV 21, tel. 91 578 87 53, fax. 91 578 87 54, e-mail: kp.stargard@szczecin.kwpsp.gov.pl)

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 480 88 09, fax. 91 480 88 02, e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej 73-110 Stargard, ul. Księcia Bogusława IV 21, tel. 91 578 87 53

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru

    Uprawnienia:

    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 221 kodeksu pracy, art. 26
    i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie

Udostępnił: Ewelina Jędro

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. kadr

Wprowadzono: 17.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×