Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
73-110 Stargard ul. Warszawska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 157847 / 04.11.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: administracyjno-biurowych Wydział Ruchu Drogowego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestracja w systemie KSIP WWW zakazów i rozstrzygnięć w ruchu drogowym oraz współpraca z KWP w Szczecinie w tym zakresie;
  • Prowadzenie kartoteki manualnej Kart Informacyjnych;
  • Rejestracja w systemie KSIP WWW kart Mrd-5 oraz współpraca z KWP w Szczecinie w tym zakresie;
  • Prowadzenie kartoteki kart Mrd 5;
  • Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń i informacji o karalności osób w ruchu drogowym na podstawie danych zawartych w systemie KSIP;
  • Weryfikacja otrzymanych zawiadomień o wykonaniu środka karnego w zakresie zakazu prowadzenia pojazdów z ewidencją kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w KSIP;
  • Rejestracja mandatów karnych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego PUE;
  • Rejestracja i modyfikowanie w Informatycznym Systemie Ewidencji Wypadków i Kolizji Kart zdarzenia drogowego (MRD) dotyczących kolizji i wypadków drogowych zaistniałych na terenie powiatu stargardzkiego;
  • Rejestrowanie w systemie SESPOL osiągniętych funkcjonariuszy WRD za okres ich nieobecności;
  • Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych dowodów rejestracyjnych pojazdów;
  • Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych praw jazdy;
  • Rejestracja i modyfikowanie w KSIP zatrzymanych dowodów rejestracyjnych;
  • Wyjaśnianie niezgodności dotyczących statusu praw jazdy;
  • Przesyłanie zawiadomień o braku aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy OC i UFG;
  • Zlecenie legalizacji/wzorcowania i naprawy urządzeń będących na stanie WRD KPP w Stargardzie;
  • Sporządzanie wniosków do właściwego starosty dotyczących zakresu uprawnień i praw jazdy, m.in. o ocenę stanu zdrowia kierujących;
  • Opracowywanie wystąpień do właściwych zarządców dróg informujących o stwierdzonych nieprawidłowościach mających wpływ na porządek i bezpieczeństwo w ruchu drogowym;
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego Wydziału Ruchu Drogowego oraz rejestrów WRD- w zastępstwie;
  • Przekazywanie do składnicy akt realizowanych dokumentów wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i środków łączności;
  • znajomość organizacji i struktury Policji;
  • kandydat nie był zatrudniony lub nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był współpracownikiem tych organów w okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990 r. - warunek dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość przepisów z zakresu Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji;
  • odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • zamieszkanie w Stargardzie;
  • umiejętność szybkiego uczenia się, przewidywania i podejmowania decyzji;
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. W pełnym wymiarze czasu pracy.

Praca wykonywana od poniedziału do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Praca wykonywana w pozycji siedzącej.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 17 listopada 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157847"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
ul. Warszawska 29
73-110 Stargard
lub osobiście
sekretariat pok. 102 w godz. 7.30-15.30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 78 29 612,
47 78 29 613,
47 78 29 614
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Stargardzie, ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard, tel. 47 78 29 505
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Starszy inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie, ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard tel. 47 78 29 618
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie, ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Udostępnił: Joanna Kiełtyka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.11.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×