Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
74-200 Pyrzyce ul. Młodych Techników 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 124322 / 20.07.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: Zespołu Administracyjno-Gospodarczym Zespól Administracyjno - Gospodarczy
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję : nieruchomości, sprzętu i wyposażenia techniki policyjnej, sprzętu i wyposażenia biurowego, sprzętu i wyposażenia gospodarczego, sprzętu i wyposażenia szkoleniowo-sportowego i kulturowo-oświatowego, sprzętu i wyposażenia do remontu i konserwacji nieruchomości, urządzeń technicznych kontrolno-pomiarowych, prądotwórczych, grzewczych i chłodzących, sprzętu żywnosciowego, sprzętu mundurowego
  • Prowadzi dokumentację łącznego i indywidualnego powierzenia mienia policjantom oraz pracownikom Policji KPP w Pyrzycach
  • Prowadzi ksiązki obiektu budowlanego oraz nadzór nad terminowością przeglądów obiektów
  • Prowadzi sprawy w zakresie gospodarki mieszkaniowej policjantów
  • Dokonuje sprawdzeń pod względem formalno-rachunkowym otrzymanych faktur, rachunków oraz delegacji slużbowych
  • Przyjmuje wpałty za mandaty karne gotówkowe
  • Sporządza listy za dojazdy do pracy funkcjonariuszy
  • Sporządza listy wyplat równowaznika pieniężnego za niewydane posiłki profilaktyczne przysługujące policjantom
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • Znajomosc ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku starszego referenta
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW, albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostepu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanym przez organy Policji lub ABW aIbo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 30 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124322"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
Sekretariat
ul. Młodych Techników 4
74-200 Pyrzyce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477828581, 477828505
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach

Udostępnił: Barbara Marek

Komórka organizacyjna: Jednoosobowe stanowisko ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×