Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
74-200 Pyrzyce ul. Kościuszki 24
print as PDF
Ogłoszenie nr 102492 / 13.07.2022
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: Administracyjno-Gospodarczych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję: nieruchomości, sprzętu i wyposażenia techniki policyjnej, sprzętu i wyposażenia biurowego, sprzętu i wyposażenia gospodarczego, sprzętu i wyposażenia szkoleniowo-sportowego i kulturowo-oświatowego, sprzętu i wyposażenia do remontu i konserwacji nieruchomości, urządzeń technicznych kontrolno-pomiarowych, prądotwórczych, grzewczych i chłodzących, sprzętu żywnościowego, sprzętu mundurowego
  • Prowadzi dokumentację łącznego i indywidualnego powierzenia mienia policjantom oraz pracownikom Policji KPP w Pyrzycach
  • Prowadzi książki obiektu budowlanego oraz nadzór nad terminowością przeglądów obiektów
  • Prowadzi sprawy w zakresie gospodarki mieszkaniowej policjantów
  • Dokonuje sprawdzeń pod względem formalno-rachunkowym otrzymanych faktur, rachunków oraz delegacji służbowych
  • Przyjmuje wpłaty za mandaty karne gotówkowe
  • Sporządza listy za dojazdy do pracy funkcjonariuszy
  • Sporządza listy wypłat równoważnika pieniężnego za niewydane posiłki profilaktyczne przysługujące policjantom
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 9 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku starszego referenta
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW, albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostepu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 25 lipca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102492"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach
Sekretariat
ul. Kościuszki 24
74-200 Pyrzyce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
477828581, 477828505.
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach

Udostępnił: Barbara Marek

Komórka organizacyjna: Jednoosobowe stanowisko ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×