Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Policach
72-010 Police ul. Kasprowicza 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 85452 / 05.10.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: łączności i informatyki w Zespole Łączności i Informatyki
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administrowaniem systemami jawnymi i niejawnymi,
  • prowadzeniem ewidencji sprzętu łączności i informatyki,
  • usuwaniem drobnych awarii wynikających z nieprawidłowego działania oprogramowania,
  • instalacją i konfiguracją sprzętów i oprogramowań,
  • obsługą rejestratora rozmów oraz całego sprzętu informatycznego w jednostce,
  • współpracą z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie,
  • instalacją nowych urządzeń radiotelefonicznych w obiektach stałych i środkach transportu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z łącznością i informatyką,
  • posiadanie aktualnego uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW. W przypadku braku takiego poświadczenia zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu potwierdzenie możliwości nadania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne,
  • prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność użytkowania i administrowania sieci i systemów łączności,
  • bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
  • umiejętność naprawy i przeglądów sprzętów łączności informatyki,
  • umiejętność administrowania podstawowymi systemami komputerowymi (Windows: XP, 7, 8, 10; aplikacje biurowe),
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność samokształcenia się.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o gotowości poddania się procedurze przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 22 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 85452"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Policach
Sekretariat, pokój nr 129
ul. Kasprowicz 3
72-010 Police
z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2021”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 78 26 591
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Policach

Udostępnił: Rafał Sabadach

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 05.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×