Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie
72-002 Lubieszyn Lubieszyn 10J
print as PDF
Ogłoszenie nr 72763 / 04.01.2021
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Do spraw: administracyjno-technicznych Wydział Administracyjno-Techniczny

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje pracą Wydziału Administracyjno-Technicznego oraz nadzoruje nad prawidłowością wykonywania pracy przez podległych pracowników w zakresie m.in. : zarządzania siecią informatyczną, siecią komputerową oraz siecią telekomunikacyjną w Inspektoracie, zarządzania lokalami oraz pomieszczeniami będącymi w dyspozycji Inspektoratu, zaopatrywania Inspektoratu w niezbędny asortyment, zapewnienia prawidłowego działania sprzętu będącego na wyposażeniu Inspektoratu, właściwej współpracy z podmiotami zajmującymi się legalizacją sprzętu, naprawami oraz przeglądami, bieżącej eksploatacji i napraw pojazdów służbowych, prowadzenia spraw związanych z ewidencją wyposażenia Inspektoratu, obrotu dokumentów, w tym współpracy z operatorami pocztowymi, realizacji zapotrzebowania na umundurowanie i inne elementy niezbędnego wyposażenia inspektorów transportu drogowego, wykonywania czynności związanych z zapewnieniem właściwych standardów wewnętrznych obrotu i archiwizacji dokumentów
  • Sporządza projekty umów zawieranych przez Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
  • Sporządza projekty aktów wewnętrznych Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
  • Współpracuje z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie działania Inspektoratu
  • Prowadzi Archiwum Zakładowe Inspektoratu w tym pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych
  • Pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe praca w administracji publicznej
  • znajomość przepisów podatkowych oraz związanych z ubezpieczeniami pojazdów
  • znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem archiwum jednostki oraz archiwizacją dokumentów
  • doświadczenie w prowadzeniu zakładowego archiwum
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność konstruktywnego myślenia
  • zdolność syntetyczmego formułowania wypowiedzi
  • umiejętność operatywnego działania, reagowania, rozstrzygania i podejmowania decyzji
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania ludźmi
  • umiejętność negocjacji
  • odpowiedzialność i rzetelność
  • systematyczność i samodzielność
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • język obcy: znajomość komunikatywna języka angielskiego lub niemieckiego
  • znajomość przepisów dot. inwentaryzacji
  • umiejętność rozliczania zużycia materiałów eksploatacyjnych
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • budynek parterowy
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
  • praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w siedzibie urzędu
  • wyjazdy służbowe
  • obsługa urzadzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • brak specjalistycznych urzadzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest z boku na ścianie na wysokości ok. 1,5 m).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Proponowane wynagrodzenie brutto 4303,69 zł + dodatek za wysługę lat wynikający ze stażu pracy (udokumentowane minimum 5 lat stażu pracy ) stanowiący wysokość od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne"- za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
  • Wzory oświadczeń znajdują się na końcu ogłoszenia
  • Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą zakwalifikowane
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji
  • W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: - weryfikacja formalna nadesłanych ofert - rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 18 stycznia 2021

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 72763"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie
Lubieszyn 10J
72-002 Dołuje (pocztą lub osobiście w sekretariacie Inspektoratu)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 311 56 18 w. 212
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie

Udostępnił: Agnieszka Zarczyńska

Komórka organizacyjna: Administracja

Wprowadzono: 04.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×