Biuro - zdjęcie 2
Urząd Statystyczny w Szczecinie
70-530 Szczecin ul. Matejki 22
print as PDF
Ogłoszenie nr 141573 / 21.08.2024
Dołącz do nas jako:

statystyk

Do spraw: realizacji badań statystycznych w Oddziale w Koszalinie

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • uczestniczy w kontroli logicznej, merytorycznej i rachunkowej sprawozdań i materiałów statystycznych wpływających do Urzędu
  • przygotowuje materiały dla ankieterów (formularze, instrukcje) oraz do respondentów w celu powiadomienia respondenta o wizycie ankietera oraz zapewnienia terminowości badań
  • realizuje badania ankietowe wymagające bezpośrednich kontaktów z respondentami oraz metodą wywiadu telefonicznego
  • uczestniczy w przeprowadzaniu terenowych/telefonicznych kontroli pracy ankieterów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania służb statystyki publicznej w tym regulacji prawnych
  • Ogólna wiedza z zakresu badań ankietowych
  • Znajomość MS Excel
  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej
  • Dokładność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w korpusie służby cywilnej
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby z niepełnosprawnościami (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze - praca z  dokumentami, obsługa telefonu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę 
     
  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu oraz  poza nim (możliwa praca w terenie, wyjazdy służbowe).

Stanowisko znajduje się na 1 piętrze w Oddziale  Urzędu.

Budynek - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na poziomie parteru.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia złóż według wzorów zamieszczonych poniżej.
    Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym.
  • Prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań zawartych w ogłoszeniu, co traktowane będzie na
    równi z oświadczeniem o ich spełnieniu.
  • Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do etapu - rozmowa kwalifikacyjna, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub
    mailowo.
  • Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone
    przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Weryfikacja formalna dokumentów

2. Rozmowa kwalifikacyjna 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)
calendar icon

Aplikuj

do 6 września 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141573"
na adres:
Urząd Statystyczny
Oddział w Koszalinie
al. Monte Cassino 4
75-412 Koszalin

Składając osobiście:
w pokoju 105 lub 107 (parter)
al. Monte Cassino 4, Koszalin
(pon. 7.00-18.00, wt.-pt. 7.00-15.00)
Na kopercie dopisz: "ogłoszenie nr 141573"

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
94 3476320 - Kierownik Oddziału
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    W związku z realizacją wymogów RODO informujemy o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z
    przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
    I. Administrator
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Szczecinie mający siedzibę w
    Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin – zwany dalej „ Administratorem".
    II. Inspektor ochrony danych
    Z Inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować:pocztą tradycyjną
    na adres: IOD Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin;pocztą elektroniczną na adres e-mail:
    IOD_USSZC@stat.gov.pl.
    III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, będą przetwarzane w celu realizacji procesu
    rekrutacji w naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie oraz w związku z realizacją
    obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Jeżeli w dokumentach (CV, list motywacyjny, itp.) zawarte są inne dane,
    niż te o których mowa powyżej, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich rzetwarzanie, która może zostać odwołana w
    dowolnym czasie.
    IV. Odbiorcy danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym do ich uzyskania na podstawie
    przepisów prawa.
    V. Okres przechowywania danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
    w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w
    przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z
    przepisów o archiwizacji.
    VI. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w
    postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
    VII. Prawa osoby, której dane dotyczą
    Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; do sprostowania
    (poprawiania) danych osobowych; do usunięcia danych osobowych; do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; do
    przenoszenia danych; do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych; do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych (na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych
    osobowych narusza przepisy RODO.
    VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

    [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn.zm.).
    [2] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U z 2022 poz. 1691 z późn. zm.), ustawa z dn. 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów
    państwowych (Dz. U. z 2023, poz. 1917), ustawa z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.).
    [3] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
    [4] Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Urzędu Statystycznego

Jednostka organizacyjna: Urząd Statystyczny w Szczecinie

Udostępnił: Barbara Gęsikiewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×