KPRM - budynek
Archiwum Państwowe w Koszalinie
75-803 Koszalin ul. Marii Skłodowskiej- Curie 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 138592 / 19.09.2024
Dołącz do nas jako:

starszy archiwista

Do spraw: popularyzacji materiałów archiwalnych w Oddziale IV Popularyzacji zasobu archiwalnego
#archiwa/archiwistyka #kultura #ochrona dziedzictwa narodowego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi i aktualizuje strony internetowe Archiwum w zakresie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w Archiwum
  • prowadzi działania w zakresie social mediów oraz redaguje serwis Szukaj w Archiwach
  • współpracuje w zakresie tworzenia projektów graficznych, budowania świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Archiwum
  • uczestniczy w organizacji działań popularyzatorskich, edukacyjnych, wydawniczych i wystawienniczych, prowadzi monitoring mediów oraz archiwizuje publikacje (prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe) dotyczące działalności Archiwum
  • współpracuje z instytucjami zewnętrznymi w organizowaniu imprez popularyzatorskich, obchodów świąt państwowych oraz innych uroczystości
  • redaguje teksty i materiały o charakterze informacyjnym, promocyjnym, redaguje i przygotowuje zaproszenia, podziękowania, życzenia itp.
  • prowadzi politykę informacyjną Archiwum oraz gromadzi, opracowuje i rozpowszechnia informacje o działalności Archiwum Państwowego w Koszalinie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi, w celu popularyzacji wiedzy o zasobie i działalności Archiwum
  • wspomaga działania związane z digitalizacją zasobu archiwalnego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe historyczne, dziennikarskie, archiwistyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pracy związanej z archiwami, promocją, kulturą, sztuką
  • Zainteresowania historyczne, w szczególności dotyczące historii naszego regionu
  • Podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego
  • Chęć i gotowość do pracy z materiałami archiwalnymi będących w zasobie archiwów państwowych w celu wyszukiwania tematów dla promowania ich działalności
  • Biegła obsługa komputera i umiejętność prowadzenia kont na portalach społecznościowych
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych
  • Komunikatywność
  • Łatwość wypowiedzi i pisania tekstów
  • Gotowość do wystąpień publicznych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość języka niemieckiego i/ lub angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Szukamy osoby z pasją i ciekawością odkrywania historii i chcącej rozwijać swoje zainteresowania w oparciu o materiały archiwalne z zasobu archiwów państwowych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dodatek stażowy za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych i soczewek kontaktowych do pracy przy monitorze ekranowym
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej

 

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie/ certyfikat znajomości języka obcego
calendar icon

Aplikuj

do 3 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138592"
na adres:
Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-950 Koszalin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
094 317 03 60
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Koszalinie

Udostępnił: Anna Borowska

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 19.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×