Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu
78-100 Kołobrzeg ul. Szarych Szeregów 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 86676 / 28.10.2021
Dołącz do nas jako:

radca prawny

Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnej.
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządzanie i wydawanie opinii prawnych w sprawach prowadzonych przez Inspektorat.
  • Opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów.
  • Obsługa prawna w zakresie weterynaryjnego prawa polskiego i Unii Europejskiej.
  • Zastępstwo procesowe Powiatowego Lekarza Weterynarii i Inspektoratu przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, a przed Sądem Najwyższym wyłącznie w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Zastępstwo procesowe Skarbu Państwa reprezentowanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii przed sądami powszechnymi z wyłączeniem spraw wskazanych w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. z 2020 roku poz. 762 ze zm.)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań w administracji publicznej.
  • Doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z działalnością Inspekcji Wetrynaryjnej
  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu radcy prawnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • ukończone szkolenia z zakresu weterynarii
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- Praca w siedzibie Inspektoratu na parterze budynku i reprezentowanie w sądach 

- Obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

- Obciążenie psychiczne przy kontaktach z interesantami

- Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu

- Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych

- Miejsce pracy mieści się na parterze budynku

Dodatkowe informacje

Dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefoniczne lub mailowo. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94/35 227 01 Prosimy o nie zamieszczanie zdjęć w CV Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza (zaświadczenie z izby lekarsko-weterynaryjnej)
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończone szkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 19 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 86676"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu
Szarych Szeregów 1
78-100 Kołobrzeg
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- Radca prawny"


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
94/3522701
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     Klauzula informacyjna zgodna z RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, NR 119, s. 1) informuję, iż:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W KOŁOBRZEGU (adres  siedziby  UL. SZARYCH SZEREGÓW 1, 78-100 KOŁOBRZEG e-mail: kolobrzeg.piw@wetgiw.gov.pl)
    Inspektorem ochrony danych w INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W KOŁOBRZEGU jest Pani IZABELA MALCZYK e-mail  i.malczyk@piw.kolobrzeg.pl tel.: 94 35 227 01
    Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    a)      umożliwienia interesariuszom realizacji obowiązków wymaganych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym rejestrowania i umożliwiania działalności lub działań;

    b)      kontroli zgodnie z przepisami o inspekcji weterynaryjnej;

    c)      obsługi poboru oraz dystrybucji opłat i innych należności;

    d)      prowadzenia działań informacyjnych dotyczących zadań IW.

    W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest:
    ·         obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa

    ·         dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody

    Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu

Udostępnił: Izabela Malczyk

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 28.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×