Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu
78-100 Kołobrzeg ul. Szarych Szeregów 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 75578 / 09.03.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: ds. kadr, płac, spaw socjalnych i kasowych Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • sprawdza wszystkie dokumenty pod względem rachunkowym
  • • dekretuje i kompletuje dokumenty funduszu epizootycznego i sporządza spawozdania
  • • sporządza raporty rzeczowo-finansowe i sprawozdania
  • • prowadzi sprawy kadrowo-płacowe jednostki
  • • obsługuje programy: bankowość elektroniczna, elektroniczny system budżetu państwa Trezor, program finansowo-księgowy ZETO, program kadrowo-płacowy ZETO, Płatnik
  • • sporządza sprawozdania finansowe i budżetowe jednostki i inne analizy finansowe na potrzeby jednostki nadrzędnej,
  • • prowadzi kasę wraz z dokumentacją kasową w celu zachowania prawidłowości gotówkowych rozliczeń pieniężnych,
  • • sporządza umowy zlecenia na usługi wykonywane na rzecz IW PIW Kołobrzeg
  • • sporządza deklaracje rozliczeniowe ZUS, PIT
  • • sporządza sprawozdania z zakresu wykonywanych zadań ( GUS, Zamówienia Publiczne, Służba Cywilna, inne)
  • • obsługuje PPK, RODO
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Osoba ubiegająca się o stanowisko inspektora ds płac, kadr, spraw socjalnych i kasowych winna spełniać jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań (kadry, płace)
  • • znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: rachunkowości, finansów publicznych, ubezpieczeń społecznych, ordynacji podatkowej, postępowania egzekucyjnego w administracji, ustawy o inspekcji weterynaryjnej, prawo zamówień publicznych, kontroli zarządczej, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • • terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres
  • • zdolność analitycznego myślenia
  • • biegła obsługa komputera, znajomość programów Word, Exel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu.

Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych powyżej 4 godzin dziennie i prowadzeniu samochodu służbowego

Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu

Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75578"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu ul. Szarych szeregów 1 78-100 Kołobrzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
94 35 227 01
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna zgodna z RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, NR 119, s. 1) informuję, iż:

    1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W KOŁOBRZEGU (adres  siedziby  UL. SZARYCH SZEREGÓW 1, 78-100 KOŁOBRZEG e-mail: kolobrzeg.piw@wetgiw.gov.pl)
    2.Inspektorem ochrony danych w INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W KOŁOBRZEGU jest Pani KATARZYNA KOCIK-WEREMCZUK e-mail k.weremczuk@piw.kolobrzeg.pl tel.: 94 35 227 01
    3.Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    a)      umożliwienia interesariuszom realizacji obowiązków wymaganych przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym rejestrowania i umożliwiania działalności lub działań;

    b)      kontroli zgodnie z przepisami o inspekcji weterynaryjnej;

    c)      obsługi poboru oraz dystrybucji opłat i innych należności;

    d)      prowadzenia działań informacyjnych dotyczących zadań IW.

    4.W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
    5.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
    6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
    7.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    8.Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest:
    ·         obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa

    ·         dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody

    Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu

Udostępnił: Krupitowicz Lilianna

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 09.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×