Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
77-400 Złotów ul. Bolesława Domańskiego 48A
print as PDF
Ogłoszenie nr 144233 / 24.10.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno-archiwizacyjnych Sekcja oraganizacyjno-kadrowa i archiwizacji
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD;
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, prowadzenia sprawozdawczości archiwalnej, udostępnianie dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • wprowadzanie informacji z zakresu dokumentacji analityczno-syntetycznej prowadzonej przez Sekcję do baz danych;
  • organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
  • zastępowanie osoby prowadzącej sprawy kadrowo-płacowe w czasie jej nieobecności;
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kat. B
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietów MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja, zarządzanie, bezpieczeństwo wewnętrzne
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • szkolenie archiwistów min. I stopnia lub doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego;
  • odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- czas pracy w godzinach 7:30 - 15:30

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stka"

- nagrody jubileuszowe

- nagrody uznaniowe

- możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życie

- możliwość z korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych np. pieniężne świadczenia świąteczne

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

· praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),

· możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,

· częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,

· oświetlenie naturalne i sztuczne,

· praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,

· praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,

· praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne,

· stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,

· pomieszczenie klimatyzowane,

· stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,

· narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,

· stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, na tej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników,

· zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,

· pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze), brak windy,  podjazd do budynku Komendy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, konieczność poruszania się po budynku, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru składa się z II etapów: 

- etap I - weryfikacja dokumentów pod względem formalnym w dniu 5 listopada 2024 r. (bez udziału kandydata)

- etap II - rozmowa kwalifikacyjna w dniu 13 listopada 2024 r. (zostaną podane indywidualne godziny dla kandydatów)

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kategorii B
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 4 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144233"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. B. Domańskiego 48a
77 – 400 Złotów

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 19 903
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w
    Złotowie z siedzibą przy ul. Domańskiego 48a; 77-400 Złotów.
    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (61-767
    Poznań, ul. Masztalarska 3, tel. 61-222 05 85, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/).
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko służbowe w
    Komendzie Powiatowej PSP w Złotowie.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie
    dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia
    dokumentów wymaganych w naborze do pracy będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
    Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnego postępowania kwalifikacyjnego z uwzględnieniem 3
    miesięcy, w których komendant ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
    zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska – po tym okresie dokumentacja wraz z danymi zostanie trwale
    zniszczona.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub
    ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22-531 30 00, fax. 22-531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) , jeżeli
    uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowaniu podejmowaniu
    decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
    Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie

Udostępnił: Joanna Skowrońska

Komórka organizacyjna: Sekcja kwatermistrzowska, techniki i łączności

Wprowadzono: 24.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×