Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
64-500 Szamotuły ul Polna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 115371 / 08.02.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: Jednoosobowe stanowisko ds. Informatyki i Łączności Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
#informatyzacja
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych
  • bieżaca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych
  • zlecanie przegladów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego
  • pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych
  • prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łącznosci
  • prowadzenie ewidencji ilosciowej sprzętu łączności i informatyki
  • zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny
  • nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku oraz nadzorowanie wszelkich napraw i usuwanie awarii, usterek powstałych w wyniku użytkowania sprzętu lub materiałów oraz ich konserwacja
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery
  • wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • wykształcenie wyższe
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • bardzo dobra umiejętnosc obsługi programów komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kategorii B
  • komunikatywnosc
  • samodzielnośc
  • odpowiedzialnosc
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca jednozmianowa w pomieszczeniach przy sztucznym oświetleniu w siedzibie urzędu i w terenie w pozamiejscowych komórkach organizacyjnych Komendy,praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej czterech godzin dziennie,praca wymagająca wysiłku fizycznego, długotrwała pozycja siedząca, wyjazdy służbowe,noszenie sprzętu, wysiłek fizyczny.

Miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ( brak podjazdów, brak windy, odpowiednio przystosowanych toalet,brak ciągó komunukacyjnych, stanowisko zlokalizowane jest na I pietrze budynku,)

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test, rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oswiadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 24 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115371"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3
64-500 Szamotuły
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477732325
477732293
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Komendę Powiatową Policji w Szamotułach

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych dot. przepisów RODO1) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW  

    Poniżej przekazujemy szczegółowe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych.

    I. Administrator Danych Osobowych

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) przetwarzanych w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach jest Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły, tel.  47 77 32 211

    II. Inspektor Ochrony Danych

    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach jest kom. Rafał Zabrocki z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr Tel. 47 77 32 240, za pomocą poczty elektronicznej na adres rafał.zabrocki@po.policja.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.

    III. Cele i podstawy przetwarzania

    Dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach, przetwarzane są zgodnie art. 6 ust 1 pkt a/b/c/d/e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych

    lit. a) ZGODA - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów

    lit. b) UMOWA - (zarówno wykonanie umowy, jak i podjęcie działań na żądanie osoby przed zawarciem umowy) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy

    lit. c) OBOWIĄZEK PRAWNY - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

    lit. d) OCHRONA ŻYWOTNYCH INTERESÓW OSOBY przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej

    lit. e) ZADANIE REALIZOWANE W INTERESIE PUBLICZNYM LUB W RAMACH SPRAWOWANIA WŁADZY PUBLICZNEJ POWIERZONEJ ADMINISTRATOROWI - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi

     

     

    IV. Odbiorcy danych -W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym w pkt. III Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

    V. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

    Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: umów międzynarodowych i przepisów prawa zezwalających na takie przekazanie;

    VI. Okres przechowywania danych

    Dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach będą przechowywane jedynie przez okres na jaki pozwalają przepisy prawa w zakresie realizowanych zadań przez Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach na podstawie: ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW.

    VII. Przysługujące prawa: W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:

    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych

    c) prawo do usunięcia danych, o ile nie występują przesłanki wyłączające zastosowanie tego prawa

    d) ograniczenia przetwarzania danych

    e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych:

    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

    W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pisemnie pod adres: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach, ul. Polna 3 64-500 Szamotuły lub elektronicznie na adres e-mail: iod.szamotuly@po.policja.gov.pl

    Ważne!

    Informujemy, że przed realizacją Pana/Pani uprawnień będziemy musieli Pana/Panią zidentyfikować.

    VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

    Wszystkie dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych posiadają wymóg ustawowy;

    IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie - Informujemy, że dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Helena Pospieszna

Komórka organizacyjna: Kadry i Szkolenia

Wprowadzono: 08.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×