Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 156739 / 01.10.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: zarządzania kryzysowego w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu
#administracja publiczna #budownictwo #informacje niejawne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Łączy nas pasja i misja – bezpieczeństwo na polskich drogach. Dołącz do nas i twórz przyszłość polskich dróg. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w przygotowaniu danych do opracowania i aktualizacji dokumentacji zarządzania kryzysowego, w tym Planu Zarządzania Kryzysowego Oddziału, Raportu cząstkowego oraz procedur realizacji zadań zarządzania kryzysowego. Współdziała w przygotowaniu i wykonaniu procedur związanych z ochroną infrastruktury krytycznej.
  • Bierze udział w gromadzeniu danych oraz dokonywaniu oceny zagrożeń występujących na terenie Oddziału oraz w aktualizacji zagrożeń. Współpracuje z Punktem Informacji Drogowej Oddziału w zakresie monitorowania i patrolowania przez służby liniowe Rejonów sytuacji kryzysowej oraz utrudnień na sieci dróg spowodowanych zagrożeniami.
  • Współdziała w organizacji szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego i przygotowań obronnych w Oddziale oraz przedsięwzięć realizowanych przez komórki organizacyjne Oddziału dotyczące zasad, organizacji i prowadzenia działań ratowniczych na zarządzanej sieci dróg. Bierze udział we współpracy z komórkami organizacyjnymi Oddziału oraz administracją województwa w zakresie procedur zarządzania kryzysowego.
  • Bierze udział w opracowywaniu wybranej dokumentacji planowania operacyjnego oraz programowania obronnego w zakresie zadań wyznaczonych dla Oddziału na wypadek zaistnienia sytuacji szczególnych zagrożeń. Uczestniczy w przedsięwzięciach szkoleniowych, ćwiczeniach i treningach organizowanych przez jednostki nadrzędne.
  • Współdziała w realizacji zamierzeń związanych z przygotowaniem infrastruktury drogowej Oddziału na potrzeby obronne państwa, Sił Zbrojnych RP i przyjęcia sojuszniczych sil wzmocnienia NATO, zabezpieczenia realizacji zadań w ramach wsparcia państwa gospodarza (HNS) oraz współpracy cywilno-wojskowej (CIMIC), ze szczególnym uwzględnieniem realizacji zadań wynikających z osłony technicznej Infrastruktury drogowej objętej przygotowaniami obronnymi.
  • Bierze udział w opracowywaniu dokumentów związanych z przejściem Oddziału na strukturę organizacyjną jednostki zmilitaryzowanej oraz współpracuje z Wojskowym Centrum Rekrutacji w zakresie uzupełnienia istniejących stanów osobowych i zasobów sprzętowych.
  • Bierze udział w pracach mających na celu zapewnienie spójności między planami i zadaniami z zakresu zarządzania kryzysowego i przygotowań obronnych, w tzw. obszarach wspólnych, jak np. dokumentacja i zadania Stałego dyżuru, planowanie i organizacja szkoleń na szczeblu Oddziału. Uczestniczy w pozyskiwaniu danych z dokumentacji przygotowań obronnych Oddziału na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz w wykonywaniu sprawozdawczości.
  • Współdziała w prowadzeniu dokumentacji z zakresu obrony cywilnej Oddziału. Wspiera wykonanie i aktualizację bazy danych dotyczącej występujących zagrożeń mających wpływ na realizację zadań obrony cywilnej Oddziału. Pomaga przy realizacji zadań z zakresu informacji niejawnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość aktów prawnych: Ustawy o zarządzaniu kryzysowym, Ustawy o obronie ojczyzny (Dział XX), Ustawy o drogach publicznych (Rozdział I - Przepisy ogólne oraz Rozdział IV - Pas drogowy).
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (MS Word, Ms Excel).
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu drogownictwa lub bezpieczeństwa narodowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub zarządzania kryzysowego lub inżynierii bezpieczeństwa cywilnego.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze zarządzania kryzysowego i przygotowań obronnych.
  • Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału GDDKIA w Poznaniu.
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego - w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • Dofinansowanie kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym 7:00-9:00 od wtorku do piątku oraz w przedziale czasowym 7:00-10:00 w poniedziałki)
  • Indywidualny rozkład czasu pracy (praca np od godz. 6:30 do godz. 14:30)
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu
  • Możliwość wyjścia z pracy (w celu załatwienia ważnej sprawy) połączona z późniejszym odpracowaniem
  • Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie 
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych GDDKiA w całym kraju
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca biurowa, samodzielna.
  • Praca w terenie (np. uczestnictwo w rekonesansach infrastruktury drogowej z jednostkami Ministerstwa Obrony Narodowej, koordynacja wystawiania oznakowania  dla pojazdów kierujących pojazdami wojskowymi).
  • Nietypowe godziny pracy, w tym dyżury (np. Ćwiczenie Stałego Dyżuru)
  • Krajowe wyjazdy służbowe (np. ćwiczenia i szkolenia na terenie wielu oddziałów GDDKIA).
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniu biurowym (usytuowanym na czwartym piętrze w budynku bez windy).
  • Na poziomie biura jest dostęp do łazienki.
  • Praca  wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nimi.
  • Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Praca w pomieszczeniach biurowych wykonywana jest z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych.
  • Praca wymaga prowadzenia samochodu służbowego, które nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
     

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
  • Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych” (por.: Załącznik do Zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w sprawie wprowadzenia Wewnętrznej procedury zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 września 2024 r.(Dz.Urz.GDDKiA z 2024 r., poz. 22). Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych" https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznych
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Etap I - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym
  • Etap II - możliwy test wiedzy
  • Etap III - rozmowy kwalifikacyjna.
  • W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: sprawdzian wiedzy/umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, zadanie ze znajomości języka obcego, itp.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" lub oświadczenie o zgodzie na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 października 2025

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: "Ogłoszenie nr 156739 z 01.10.2025, starszy inspektor, Z-5") lub pocztą elektroniczną na adres poznan.rekrutacja@gddkia.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.10.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Administrator zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/gddkia/rodo-nabory

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Ewa Dymek

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych

Wprowadzono: 01.10.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×