Poznań - panorama
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
61-767 Poznań ul. Masztalarska 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 133610 / 15.02.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Wydział Kadr
#administracja publiczna #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządzanie opracowań tematycznych, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
  • Współpraca w zakresie rozliczania czasu służby pracowników/funkcjonariuszy Komendy
  • Realizowanie na bieżąco całokształtu spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem urlopów i innych nieobecności (np. chorobowych) oraz innych zwolnień od pracy lub służby pracowników/funkcjonariuszy Komendy
  • Sporządzanie decyzji Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w sprawie przyznania nagrody pieniężnej za wykonywanie zadań służbowych w zastępstwie osób przebywających na zwolnieniach lekarskich
  • Wydawanie zatwierdzonych delegacji dla pracowników i funkcjonariuszy Komendy oraz prowadzenie rejestru delegacji
  • Przygotowywanie list obecności, analiza list obecności pod względem kompletności podpisów, zgodności zapisów listy z dokumentami potwierdzającymi nieobecności – m.in. raportami o urlopy, zaświadczeniami lekarskimi, grafikami służb, delegacjami
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań realizowanych przez wydział finansów (m.in. dla GUS np. Z-03, Z-06, Z-14; dla potrzeb organów administracji np. RB-70),
  • Prowadzenie kart rozliczeniowych urlopów komendantów powiatowych i miejskich PSP woj. wielkopolskiego, współpraca z komórkami kadr ww. Komend w zakresie potwierdzania stanu urlopów ww. komendantów, zbieranie z w/w Komend (i analiza poprawności zapisów), po zakończeniu roku kalendarzowego, rocznych kart obecności w pracy Komendantów Powiatowych/Miejskich
  • Prowadzenie i bieżąca aktualizacja stanowiskowego zbioru aktów prawnych związanych z realizowanymi zadaniami
  • Realizacja spraw związanych z dopłatą do wypoczynku dla strażaków
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym
  • znajomość obsługi pakietu Office, rzetelność, terminowość, łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe studia magisterskie; studia podyplomowe z zakresu spraw kadrowych
  • Staż pracy co najmniej 3 lata Doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. kadrowych w służbach mundurowych
  • Znajomość pragmatyki służb mundurowych
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • czas pracy w godz. 7:30 - 15:30 z możliwością ustalenia indywidualnego czasu pracy
  • nagrody jubileuszowe
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności o udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-tkę"
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych np. pieniężne świadczenia świąteczne
  • miejsce pracy zlokalizowane w centrum Poznania z licznymi połączeniami komunikacyjnymi

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym przez pracodawcę np. w ramach pracy zdalnej
  • Stanowisko pracy znajduje sie na 2 pietrze budynku 4 kondygnacyjnego
  • W budynku bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów.Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami.Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm. Pomieszczenie higieniiczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze)
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedziącej
  • Praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagajaca koncentracji.Opracowanie dokumantów, prace analityczno-koncepcyjne i buirowo-kancelaryjne
  • Pomieszczenia klimatyzowane
  • Na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap - weryfikacja aplikacji pod względem formalnym
  • II etap - test wiedzy
  • II etap - rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • certyfikat lub inny dokument poświadczający znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny)
calendar icon

Aplikuj

do 29 lutego 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133610"
na adres:
KOMENDA WOJEWÓDZKA
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48477716082
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej (61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: 47 771 60 00, fax: 61 22 20 500 , e‑mail: kancelaria@psp.wlkp.pl).
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: 47 771 61 89, kontakt elektroniczny: https://www.gov.pl/web/kwpsp-poznan/klauzula-informacyjna
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Udostępnił: Marcin Rybarczyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 15.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×