Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa ul. Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 128497 / 11.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: finansowo - księgowych w Wydziale Finansowo - Księgowym Oddziału GDDKiA w Poznaniu
#administracja publiczna #księgowość
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dekretuje i księguje zdarzenia gospodarcze, których stroną jest Oddział. Analizuje salda kont rozrachunkowych, salda kont bankowych oraz wpływów należnych Skarbowi Państwa.
  • Sporządza przelewy lub wnioskuje o wypłatę środków KFD oraz dyspozycje przekazywania środków pomiędzy rachunkami w systemie bankowości elektronicznej (NBP, BGK). Sporządza wydruki wyciągów bankowych z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację dokumentacji bankowej (przelewów bankowych, wyciągów bankowych, potwierdzeń zapłaty ze środków KFD).
  • Kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty dotyczące realizowanych operacji gospodarczych.
  • Prowadzi rejestry faktur wpływających do Oddziału.
  • Wystawia i księguje faktury sprzedaży oraz noty księgowe. Prowadzi terminową windykację wierzytelności Skarbu Państwa w zakresie powierzonych zadań. Prowadzi ewidencje w zakresie podatku VAT i sporządza deklaracje VAT, JPK.
  • Prowadzi ewidencję księgową majątku rzeczowego Oddziału. Uczestniczy w rozliczaniu inwestycji i weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych.
  • Analizuje i uzgadnia zapisy w księgach rachunkowych. Sporządza sprawozdania budżetowe i KFD.Współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie weryfikacji zgodności z danymi księgowymi wydatków, wykazanych w programach inwestycyjnych.
  • Prowadzi rejestr umów. Wprowadza, weryfikuje i koryguje zaangażowanie środków na podstawie danych otrzymanych z komórek merytorycznych i rejonów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii, finansów lub rachunkowości
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze finansów lub rachunkowości
  • Znajomość procedur postepowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi specjalistycznego programu księgowego SAP
  • Przeszkolenie z rachunkowości budżetowej
Co oferujemy

Czas i organizacja pracy:

·         Ruchomy czas pracy

Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, np. rozpoczęcie pracy miedzy 7.30 a 9.30 i skończenie jej po 8 godzinach.

·         Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.

·         Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu ( praca zdalna "home office”)

Możliwość zostania np. w domu i wykonywania tam obowiązków służbowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonymi. Nie ma to charakteru stałego i nie jest to telepraca.

·         Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem "odpracowania" czasu pracy.

Opieka nad dzieckiem / osobą zależną:

·         Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

·         Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy połączone z późniejszym odpracowaniem.

Wypoczynek

·         Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

·         Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

Sport, rekreacja i czas pracy

·         Karty sportowe

Pracownikom oferujemy:

·         stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne stanowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

·         dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

·         trzynaste wynagrodzenie,

·         możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,

·         pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

·         refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych

·         możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 października 2023

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: Starszy inspektor F-1) lub pocztą elektroniczną na adres poznan.rekrutacja@gddkia.gov.pl



  • Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Ewa Dymek

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych

Wprowadzono: 11.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×