Poznań - panorama
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
print as PDF
Ogłoszenie nr 95615 / 29.03.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi zakończonych postępowań administracyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców (Oddział Realizacji) WUW w Poznaniu nr ref. 59/22
#administracja publiczna #cudzoziemcy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu jest realizacja zadań państwa w sposób profesjonalny, bezstronny i efektywny, z otwartością na potrzeby Klientów. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizuje zadania związane z obsługą dokumentów wydawanych cudzoziemcom, w tym prowadzi sprawy w przedmiocie zastrzegania unieważnionych dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) w celu uniemożliwienia wjazdu na terytorium państw strefy Schengen cudzoziemców, których pobyt jest niepożądany; zleca wydruki kart pobytu oraz przygotowuje karty pobytu w celu ich wydania cudzoziemcom; wprowadza do systemu informatycznego POBYT informacje o odebranych, unieważnionych kartach pobytu
  • rejestruje w systemie POBYT negatywne rozstrzygnięcia wydawane w postępowaniach w przedmiocie legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium RP
  • porządkuje zbiór akt bieżących wytwarzanych w Wydziale Spraw Cudzoziemców w ramach wskazanych pomieszczeń i magazynów
  • w razie konieczności wsparcia obszaru bezpośredniej obsługi klienta przyjmuje wnioski oraz wydaje dokumenty urzędowe w sprawach legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców oraz pobytu obywateli UE na terytorium RP
  • współpracuje z Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w zakresie zlecania do druku, odbierania i przygotowania do odbioru dokumentów urzędowych wydawanych cudzoziemcom oraz realizuje wnioski i zapytania Straży Granicznej dot. odbioru decyzji przez strony postępowań, w tym zwłaszcza w zakresie rozstrzygnięć negatywnych
  • sprawdza i wpisuje dane w Krajowym Systemie Informatycznym w zakresie Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS)
  • weryfikuje wpłaty klientów uiszczane za wydruk dokumentów wydawanych cudzoziemcom
  • przyjmuje zwroty i prowadzi rejestry unieważnionych Kart Polaka
  • udostępnia na bieżąco akta zgromadzone w zbiorze na potrzeby pracowników prowadzących postępowania w sprawach legalizacji pobytu oraz zatrudnienia cudzoziemców przy wykorzystaniu dedykowanej obsłudze zbioru aplikacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach i pokrewnych
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość zasad archiwistyki
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, sumienność
  • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • umiejętności analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego umów i konwencji międzynarodowych dotyczących praw człowieka
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • stanowisko znajduje się na V piętrze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • klatka schodowa o szerokości 150 cm z poręczami
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • budynek jest wyposażony w windę
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed
    rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
    https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE:
    www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • test znajomości języka obcego
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość wymaganego języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w wymaganym stopniu
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 8 kwietnia 2022

na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 59/22)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61 854 19 91, 61 854 10 18, 61 854 11 87
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.04.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 29.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×