Poznań - panorama
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
61-893 Poznań ul. Krakowska 19
print as PDF
Ogłoszenie nr 92790 / 14.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kancelaryjno-archiwalnych Wydział Obsługi/ Referat Administracyjno-Gospodarczy
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi archiwum zakładowe Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu
  • Koordynuje prowadzenie składów chronologicznych w ramach wykonywanych w Okręgowym Urzędzie Miar w Poznaniu czynności kancelaryjnych w EZD
  • Koordynuje czynności kancelaryjne celem ujednolicenia w Urzędzie stosowania właściwych kategorii archiwalnych w tworzonej dokumentacji
  • Prowadzi ewidencje w PEZD pism wpływających i wychodzących z Urzędu w formie papierowej i elektronicznej oraz przekazuje korespondencję do komórek organizacyjnych Urzędu
  • Nanosi na dokumenty szczególnej wagi, wizerunek pieczęci urzędowej i sprawuje nadzór i ochronę pieczęci przez dostępem osób trzecich
  • Przygotowuje i przekazuje do Archiwum zakładowego dokumenty i nośniki danych z poszczególnych składów chronologicznych
  • Przygotowuje i przekazuje do Archiwum Państwowego materiały archiwalne oraz brakuje materiały niearchiwalne w celu realizowania przepisów archiwizacyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność posługiwania się komputerem oraz stosowania aplikacji systemowych i biurowych MS Office (Word, Excel)
  • Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Dyspozycyjność
  • Ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny pierwszego stopnia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • czas pracy w godzinach od 7:00 do 15:00, z możliwością ustalenia indywidualnego czasu pracy
  • szkolenia stanowiskowe oraz szkolenia dające możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • możliwość ubezpieczenia grupowego na życie
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • miejsce do odświeżenia się
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miejsce pracy zlokalizowane w centrum Poznania z odpowiednimi połączeniami komunikacyjnymi
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym klimatyzowanym oraz pomieszczeniu piwnicznym bez klimatyzacji gdzie przechowywane są dokumenty
  • praca biurowa z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • praca z koniecznością obsługi urządzeń peryferyjnych (m.in. skaner, drukarka, kserokopiarka, czytnik) i biurowych (m.in telefon/fax, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjne)
  • praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała przed ekranem komputera i ma charakter rutynowy, wymagajacy cierpliwości, skupienia i dokładności
  • praca wymagająca chodzenia związanego z dostarczaniem korespondencji do komórek organizacyjnych
  • sporadyczna praca na wysokości do 3 m – wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów itp. z szaf, obciążenia związane z przenoszeniem i układaniem akt na półkach, 
  • praca w magazynie dokumentów może stworzyć ryzyko alergii (kurz, roztocza, grzyby, pleśń) związane z kontaktem z dokumentami drukowanymi na nosnikachpapierowych, fotograficznych, kalkami technicznymi itp.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym klimatyzowanym na trzecim piętrze budynku oraz w piwnicy w pomieszczeniu gdzie przechowywane sa dokumenty. Obieg korespondencji wymaga dostarczenia jej na wszystkie poziomy budynku Urzędu. Budynek wyposażony jest w windę umożliwiającą wjazd do holu budynku na parter, brak drzwi o odpowiednich szerokościach oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny pierwszego stopnia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 lutego 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92790"
na adres:
Okręgowy Urząd Miar w
Poznaniu
ul. Krakowska 19
61-893 Poznań
( z dopiskiem "oferta pracy")
lub osobiście w Referacie Kadr, Płac i Szkolenia pok. nr 37 lub nr 38
lub na adres: kadry.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61 8567281 lub 61 8567280
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań.
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na
    podstawie odpowiednich przepisów prawa. Informacja o wynikach naboru, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata, zostaną umieszczone na powszechnie dostępnych stronach Biuletynu Informacji Publicznej Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Okres przechowywania danych: czas
    niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest
    obowiązkowe. Podanie danych osobowych nieokreślonych przepisami prawa jest dobrowolne, ale wymaga Pani/Pana zgody na ich przetwarzanie. W przypadku danych osobowych, których podanie jest obowiązkowe posiada Pani/Pan prawo do:
    żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych. W przypadku danych osobowych, których podanie jest dobrowolne posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych
    osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, c RODO.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu

Udostępnił: Małgorzata Wilma

Komórka organizacyjna: Referat Kadr, Płac i Szkolenia

Wprowadzono: 14.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×