Poznań - panorama
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
print as PDF
Ogłoszenie nr 79815 / 17.06.2021
Dołącz do nas jako:

dyrektor wydziału

Do spraw: kierowania pracą Wydziału Kontroli, Prawnego i Nadzoru w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 39/21
#administracja publiczna #prawo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu jest realizacja zadań państwa w sposób profesjonalny, bezstronny i efektywny, z otwartością na potrzeby Klientów. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynowanie i nadzorowanie zadań realizowanych przez pracowników wydziału w zakresie prawidłowego wykonywania zadań
  • Koordynowanie i nadzorowanie oceny legalności uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego
  • Wykonywanie zastępstwa procesowego Wojewody przed sądami administracyjnymi w sprawach nadzoru nad procesem uchwałodawczym jednostek samorządu terytorialnego
  • Koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z nałożonymi na Wojewodę zadaniami w zakresie rejestracji związków międzygminnych
  • Prowadzenie przypisanych Wojewodzie zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi samorządowców
  • Koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z ustanawianiem zarządów komisarycznych i wyznaczaniem osób pełniących funkcje organów gminy, powiatu i województwa
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń Wojewody w sprawie wyborów uzupełniających w gminach
  • Koordynowanie i nadzorowanie pracy Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie należącym do zadań Wydziału
  • Wypracowywanie stanowiska organu nadzoru w sprawach dotyczących stosowania właściwych przepisów prawa przy ocenie legalności uchwał
  • Współpraca z nadzorującym oddziały kontroli zastępcą dyrektora w zakresie prowadzonych kontroli przez Wojewodę Wielkopolskiego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat , w tym: minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych lub minimum 3 lata na stanowisku radcy prawnego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustaw regulujących zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie administracji zespolonej i niezespolonej
  • Znajomość przepisów regulujących odpowiedzialność Skarbu Państwa z zakresu roszczeń cywilnoprawnych
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętnośc podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność zarządzania personelem i delegowania zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres
  • Kreatywność
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z nadzorem i kontrolą oraz prowadzeniem czynności kontrolnych w jednostkach administracji publicznej
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, albo zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość co najmniej jednego języka obcego spośród języków wymaganych przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej, poziom B2
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (udział w szkolenich i konferencjach, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu z możliwością pracy na terenie województwa
  • parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
  • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • zagrożenie biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana asertywność i komunikatywność
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
  • klatka schodowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami, budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem, pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • test kompetencji kierowniczych
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia radcy prawnego
  • Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowiska kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 2 lipca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu z dopiskiem na kopercie:
„Konkurs na stanowisko Dyrektora Wydziału Kontroli, Prawnego i Nadzoru - nr ref. 39/21”

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61 854 13 49
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 17.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×